9. Chapter

1.5K 60 1
                                    

Tádááá mám tu ďalšiu kapču :) Táto je z tých trochu kratších, ale tak snáď poteší :) Ako sa vám to zatiaľ páči? Myslím, že Lea a Harry si začínajú hľadať k sebe cestičky, aj keď ona si to nechce pripustiť... ale veď uvidíme :D po prečítaní koment a votes prosíííím :)

Stála som tam neschopná slova a hľadela na nich ako blázon, no rýchlo som sa spamätala. Zhlboka som sa nadýchla a otočila sa k Mikovi.

„Ahoj.“ Pozdravila som ho s úsmevom a podišla k nemu.

„Ahoj zlatko.“ Odzdravil ma a sklonil sa aby ma mohol pobozkať. V tomto momente neviem či mi to má byť nepríjemné, alebo sa mám z toho tešiť. „Toto je pre teba.“ Kúsok sa odtiahol a pred tvár mi strčil ružu.

„Ďakujem.“ Usmiala som sa.  Vtiahla som ho dnu a otočila sa k Harrymu. „A ty? Čo tu robíš?“ 

„To je mi milé privítanie.“ Pretočil očami a pretlačil sa okolo mňa dnu. „Pozval ma Kyle.“ Dodal a ja som pri tom zaťala päste. 

„Ja toho škreta blonďavého raz prerazím! Toto mi robí schválne.“ Zašomrala som si pre seba a otočila sa ku Harrymu. „Fajn. Tak ti ho zavolám!“ Usmiala som sa falošne a podišla ku schodisku. „KYLE PRIŠIEL TI PRÍVESOK!!!“  Zrevala som naňho a vrátila sa k Mikovi. Rýchlo som ho schmatla za ruku a ťahala ho do kuchyne za mamou.

„To čo bolo?“ Vyzvedal Mike.

„Ale nič.“ odsekla som a vošla do kuchyne.

„Keď myslíš.“ Zasmial sa a vošiel za mnou. „Zdravím pani Richards.“ Pozdravil milo mamu a ta sa k nemu otočila.

„Mike. Vitaj u nás.“ Pozdravila ho s úsmevom a letmo ho objala. „Ukáž sa... Zmenil si sa odkedy som ťa videla naposledy. Teraz si taký...“

„Starší?“ zasmial sa.

„Hej. Vyrástol si. Teraz je s teba mladý muž a nie ten chlapec čo robil s našou Leou blbosti.“

„To je pravda. Už nie som to dieťa. Som dospelý. Už mám devätnásť.“

„Devätnásť? To tak...“

„Pani Richards ako to robíte, že to tu vždy tak krásne vonia?“ ozval sa zrazu od dverí Harry čo moju mamu odpútalo od rozhovoru s Mikom. Ak sa doteraz usmievala, tak teraz sa jej úsmev ešte viac rozšíril. 

„Harry.“ Vypadlo s nej naradostene a tiež ho šla objať. „To je milé prekvapenie. Nevedela som že Kyle pozval teba.... A mimochodom minule som ti niečo povedala. Máš ma volať Linda.“

„Jasné.. Linda. Prepáčte.“ Usmial sa na ňu žiarivým úsmevom. „Inak Linda dnes vám to veľmi pristane.“ Pochválil ju a ona sa ešte viac rozžiarila... Bože to zas dopadne...

„Ďakujem.“ Povedala so širokým úsmevom. Keby to nebola moja matka a nevedela som že je šťastne vydatá, tak by som povedala že s ním flirtuje. Bože bŕŕŕŕ... „Ale čo tu tak postávate? Posadajte si a ja idem zavolať Johna nech sa môžeme naobedovať. Určite ste už hladní.“ Dodala rýchlo a zmizla za dverami.

Všetci štyria sme si posadali k stolu a keď sa vrátila mama aj s otcom pustili sme sa do jedla. Najskôr nikto nič nehovoril, no potom zrazu Harry zadrel akúsi hlášku a všetci sa na tom začali smiať. Teda okrem mňa.. Neviem, ale asi som vážne divná, lebo som ho vôbec nepochopila. Alebo som sa o to ani nesnažila. Je to predsa Harold...

„...Ale vážne. Bolo to tak.“ Zasmial sa nahlas vedľa mňa a pri tom niečo horlivo vysvetľoval mame. „Ozaj aby som nezabudol.“ Otočil sa zrazu ku mne a Kylovi. „Budúci víkend s chalanmi robíme párty, tak dúfam že prídete.“ 

Just Give Me A Reason [Harry Styles] ✔Where stories live. Discover now