10. Chapter

1.7K 67 3
                                    

Po tej nevydarenej nedeli som sa plne začala sústrediť na školu a s Kylom som sa odmietala baviť.. Celý týždeň sa mi snažil ospravedlniť, no ja som ho nepočúvala. Mal by sa ospravedlňovať niekomu inému a nie mne. Mám ho rada, ale to čo v nedeľu predviedol fakt prehnal. Je mi jedno ako veľmi Mika neznáša, ale nemal právo naňho zaútočiť...

"Lea!" vytrhol ma zo zamyslenia niečí hlas, keď som kráčala po poslednej hodine ku svojej skrinke.

"Ahoj Lili." Usmiala som sa na ňu. "Tak čo to bude dnes?" spýtala som sa pobavene.

"Dnes tu nie som za Kyla." Zasmiala sa a zdvihla ruky akoby sa vzdávala.

"Fajn. Tak čo sa deje?"

"Nič sa nedeje. Len som bola zvedavá čí ideš na tu dnešnú párty."

"Párty?" Pozrela som na ňu nechápavo, no v tom mi to došlo. "Aha.. Ty myslíš tu párty u Harolda?"

"Presne tu." Prikývla. "Počula som že ťa Harry osobne pozval."

"Lili, on pozýval osobne všetkých na škole." Opravila som ju.

"To áno, ale len teba a Kyla pozýval u vás doma. Tak ideš?"

"Ja neviem. Ešte som sa nerozhodla." Priznala som.

"Lea tá párty je už dnes! Nad čím toľko rozmýšľaš?"

"No jaa..."

"Vieš čo? Práve som rozhodla za teba. Na tu párty proste ideš!"

"Ale...." začala som protestovať, no Lili ma hneď stopla.

"Žiadné ALE! Už som rozhodla." Zasmiala sa. "Dúfam že máš nejaké sexy šaty."

"Sexy čo....?"

"Hmm... beriem to ako nie. Nevadí! Niečo zoženieme." Zhodnotila a prišla bližšie ku mne. "Tak poď, máme na to len niekoľko hodín." Zdrapila ma za ruku a vliekla ma do mesta.

"Lili spomaľ! Jedná vec je že si za mňa rozhodla, že idem na párty. Ale prečo preboha by som si mala kvôli tomu kupovať sexy šaty?"

"Aby si bola krásna. Harry z teba nespustí oči."

"Čo? Prečo by...?" Hľadela som na ňu neschopná slova.

"Ale no ták Lea. Je do oči bijúce ako vás to k sebe ťahá."

"To teda neťahá!" Namietla som. "A k tomu ja mám priateľa."

"A to je problém?" Zasmiala sa a vtiahla ma do prvého obchodu z oblečením.

Lili to vzala naozaj vážne. Prešli sme asi desať obchodov a v každom ma donútila vyskúšať si najmenej pätnásť šiat. Už som z toho začínala byť vážne unavená...

"Toto je vážne smiešné. Doma mám plný šatník šiat, tak prečo si nemôžem vybrať z nich?" frflala som, keď som vyšla z kabínky aby som sa jej ukázala.

"Lebo nie sú vhodné! Dnes musíš žiariť. Tu máš ďalšie. Choď si ich vyskúšať!" prikázala mi a strčila ma naspäť do kabínky. S povzdychom som si na seba navliekla šaty, ktoré mi podala a znova sa jej išla ukázať.

"Lili už ma to nebaví. Vyskúšala som si snáď sto šiat a podľa teba ani jedny...."

"Tieto sú dokonalé!" zvýskla naradostene a ja som si vydýchla. Konečne... "Ešte spravíme make-up, vlasy a môže sa ísť na párty. Bež sa prezliecť nech ich môžeme zaplatiť. Musíme sa poponáhľať, lebo už nemáme toľko času. Nech to stihneme." povedala mi s úsmevom a ja som sa vrátila naspäť do kabínky, kde som sa rýchlo prezliekla do svojich vecí... Kým Lili platila moje nové šaty, rýchlo som si vytiahla mobil a napísala Mikovi stručnú správu "potrebujem pomoc" a dala odoslať. Mobil som si schovala naspäť do tašky a práve vtedy sa Lili vrátila ovešaná taškami.

Just Give Me A Reason [Harry Styles] ✔Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang