Ahojte zlatíčka.. Ako prázdninujete? Mám tu pre vás (konečne) opäť novú časť... dúfam, že sa bude aspoň trošku páčiť a zanecháte aj nejaké komenty a hviezdičky... Veľmi by ma to potešilo :D
PS: Ten mesačný skok v deji mal byť až neskôr, ale nebudem to zbytočne rozpitvávať.... Takýchto skokov tu bude ešte pár a aj to že to nebude len z pohľadu Lei, ale aj Harryho... tak si to užite :D
*************************************************************************************
*O MESIAC NESKÔR*
HARRY :
„Hej bro. Čo by si povedal, keby sme dnes usporiadali párty. Mal si narodeniny a ešte sme ich neoslávili." Hodil sa ku mne na gauč Louis s psími očami.
„Povedal by som, že nemám záujem." Odvrkol som a ovládač hodil na stôl.
„Prečo? Veď..."
„Už mám iný program! OK?" Vyštekol som podráždene a vstal z gauču.
„Aký? Zase sa chceš ísť niekam ožrať do nemoty? To môžeš aj tu a nebudeš mať z toho problém. Alebo si už zabudol, že ti Paul dal podmienku?"
„Nezabudol a úprimne mi to je jedno. Nebude mi hovoriť čo môžem a čo nie. Je to môj život!"
„Harry čo sa s tebou deje? Odkedy Lea odišla, správaš sa ako...."
„Prestaň!!! Už nikdy nevyslovuj predo mnou jej meno! Nikdy!" Skríkol som po ňom a šiel do svojej izby, kde som za sebou hlasno buchol dvermi. Chrbtom opretý o studenú stenu som sa zviezol až na zem, kde som si pritiahol nohy viac k telu a tvár si zaboril do dlaní...
Mesiac. Už je to mesiac čo sa zo mňa stala totálna troska. Mesiac čo odišla a bolo jej kurva jedno ako sa cítim. Miloval som... milujem ju a ona má sprosto opustila. Viem, že som to celé posral, keď som sa vyspal s Kendall, lenže ona mi to nedovolila ani vysvetliť. Odkedy sme sa vrátili z tej prekliatej chaty, chodil som za ňou každý deň, aby sme sa mohli porozprávať, no bolo to márne. Jej mama ma vždy odbila s tým že spí, alebo nie je doma. No ja som vedel, že to nie je pravda. Nechcela ma už vidieť. No aj tak som stále dúfal, že sa mi raz podarí k nej dostať a nejak to medzi nami urovnať. Veril som že všetko bude zase tak ako pred tým, no len do dňa kedy mi Linda neoznámila, že Lea odišla. Vraj sa vrátila tam kde žili pred tým, no nechcela mi povedať kde. Snažil som sa jej volať a písať, no zmenila si číslo. Nadobro ma od seba odrezala...
V ten deň zomrelo moje dobré JA a vrátil sa starý Harry Styles. Harry, ktorý sa nestará. Ten Harry, ktorý potrebuje pre život len dve veci. Ženy a alkohol. Vždy zo mňa robili kurevníka, tak ho majú mať. Už nemám dôvod byť ten dobrý, milý a verný Harry, ktorým som bol posledné mesiace. Nemám pre koho byť viac taký....
Zodvihol som sa zo studenej zeme a päsťou si pretrel oči, do ktorých sa mi už zase nahrnuli slzy. Prešiel som ku skrini a vytiahol si z nej čisté rifle s čiernou košeľou, ktoré som si následne obliekol. Obul som si čierne topánky a vyšiel z izby.
„Ty niekam ideš?" Ozval sa mi za chrbtom Liam, keď som kráčal po schodoch dole.
„Hej idem a nie, neviem kedy prídem." Odpovedal som, bez toho aby som naňho pozrel. Z police pri dverách som si vzal kľúče od auta a bez pozdravu odišiel z domu. Nasadol som do svojho auta a vyrazil do najbližšieho baru...
XXX
„Ešte jedného panáka. Alebo sem rovno môžeš dať celú fľašu." Kríkol som znova na barmana, ktorý sa na mňa mierne zamračil.
KAMU SEDANG MEMBACA
Just Give Me A Reason [Harry Styles] ✔
Fiksi Penggemar„Čo robíš?" Ozval sa zrazu za mnou Harry až mnou trhlo. „Nie je to jasné? Balím si veci a odchádzam!" Odvrkla som a ani naňho nepozrela. „Nemusíš predsa hneď odchádzať." Šepol mi pri uchu a jemne ma začal bozkávať na krku. Rukami oblapil moje boky a...