*O 5 DNÍ NESKÔR*
LEA:
Bol to úžasný pocit byť znova doma. Teda, nie že by mi u Niallovho otca bolo nejak zle, ale domov je proste len jeden. V mojom prípade dva, keďže ja bývam u tety a rodičia v Londýne... S Niallom sme sa už viac nebavili o tom čo sa medzi nami stalo a ja som bola za to rada. Obaja sme si totižto až veľmi dobre uvedomovali, že by to medzi nami aj tak neklapalo a len by to zničilo naše priateľstvo. A to sme nechceli.
„Dobré ráno." Pozdravila ma rozospato Brook, len čo vošla do kuchyne a uvidela ma sedieť za stolom.
„Ahoj." Usmiala som sa na ňu a ďalej sa venovala svojej ovsenej kaši.
„Kedy ste sa včera vrátili? Vôbec som vás nepočula."
„Okolo jednej v noci. Od Niallovho otca sme vyrážali dosť neskoro."
„A ako bolo?"
„Fajn."
„Iba fajn?" Pozrela na mňa so zdvihnutým obočím.
„Čo ti mám povedať? Bolo to fajn. Niallova rodina je hrozne milá a ja som sa u nich cítila viac než príjemne."
„Niall vyzerá byť milý a očividne sa mu páčiš."
„Niall je len kamarát."
„Si si tým istá?"
„Brook.." Povzdychla som si. „Áno som si tým istá. S Niallom sme len priatelia. Ako páru by nám to neklapalo."
„Prečo nie?" Vyzvedala ďalej a ja som na ňu pozrela.
„Pretože..." Zaváhala som. „Pretože... čakám dieťa jeho kamaráta." Vysúkala som nakoniec zo seba a vstala od stola.
„Po - počkať! Harry je Niallov kamarát?" Vytreštila na mňa oči.
„Uhm.." Prikývla som a oprela sa o linku. „Jeden zo štyroch najlepších a zároveň je aj jeho kolega."
„Páni. Nebojíš sa, že mu o tebe povie?" Položila mi ďalšiu otázku a ja som zavrtela hlavou.
„Verím mu. Sľúbil mi že nič nepovie."
„Tak potom ťa musí mať vážne rád, keď je ochotný klamať svojmu kamarátovi." Prehlásila vážne a ja som si znova povzdychla. Mala pravdu. Niall ma mal naozaj rád, no ja som mu jeho city nemohla opätovať. Mala som ho rada, to áno, ale nestačilo to na to aby sa to dalo nazvať láskou.
„Asi sa pôjdem ešte trochu natiahnuť. Som akási unavená." Zmenila som radšej tému a prázdny pohár od čaju dala do drezu.
„Dobre. Oddýchni si." Usmiala sa na mňa. „Ja mám dneska Jogu a potom máme s Tomom stretnutie s našou svadobnou agentkou, takže sa uvidíme asi až večer."
„Dobre." Prikývla som a šla do svojej izby.
Zavrela som za sebou dvere a prešla ku posteli na ktorú som si ľahla. Zapla som si televízor oproti posteli a začala prepínať stanice. Nakoniec som to nechala na nejakom romantickom filme, ktorý ma doslovne uspal. Zobudila som sa až na to ako mi vedľa hlavy pípol mobil, oznamujúci novú správu. Vzala som si ho do ruky a správu rozklikla.
NIALL: Vážne si to s tým koncertom nerozmyslíš. Rád by som ťa znova videl.
Nad tou správou som sa musela usmiať. Niall bol taký rozkošný keď sa ma snažil presvedčiť, aby som sa prišla pozrieť na ich dnešný koncert tu v Dubline. Musím sa priznať, že ma to lákalo, no musela som to odmietnuť. Nemohla som tam ísť, keď tam bol ON. Nebola som pripravená znova sa s ním stretnúť.
YOU ARE READING
Just Give Me A Reason [Harry Styles] ✔
Fanfiction„Čo robíš?" Ozval sa zrazu za mnou Harry až mnou trhlo. „Nie je to jasné? Balím si veci a odchádzam!" Odvrkla som a ani naňho nepozrela. „Nemusíš predsa hneď odchádzať." Šepol mi pri uchu a jemne ma začal bozkávať na krku. Rukami oblapil moje boky a...