Jo! Dala som to do týždňa! Lepším sa... (Aj keď táto časť je asi taká o ničom. Musím vymyslieť niečo, aby nebola nuda) Moc si ale nezvykajte že budú časti takto krátko po sebe, lebo akosi nestíham... Ďalšia bude asi až za nejaký čas, lebo musím premyslieť čo ďalej a potom musím spísať kapitolu aj z niečoho iného... ale posnažím sa ju pridať čo najskôr :D Inak ľudia čo tie VOTES a KOMENTY? Ja viem že vás tu je viac ako dvaja, alebo štyria... prosíííím vyjdarujte sa... kľudne píšte čo by ste tam chceli, alebo aký máte názor na Leu, alebo na Hazzu... proste čokoľvek :D Uvítam všetko :D Tentoraz dávam limit len na VOTES a to 5... komenty pre teraz vynechám, ale to neznamená že ich nemáte písať!!! Viete ako ma to zahreje pri srdci, keď mi niekto napíšete? Spravíte mi radosť? Túto časť venujem Kiku_Stilinski :*
Špina. Áno presne tak sa vďaka tomu sviniarovi Lukovi cítim. Ako špina. Takých ako on by mali zavrieť niekam na samotku, aby už nikdy nemohli nikomu ubližovať. Áno bol opitý. Ale to ho predsa neospravedlňuje. Veď ma zneužil pre boha. Vôbec ho nezaujímalo, že to nechcem, alebo že mi tým ubližuje. Proste si surovo vzal moje telo, len aby ukojil svoje chúťky.
„Bola si úžasná babe.“ Prehovoril na mňa slizkým hlasom, zatiaľ čo si zapínal opasok na svojich nohaviciach.
Trhaným pohybom som zdvihla hlavu a s uslzenými očami som mu znechutene pozrela do tváre. Mala som chuť mu jednu vraziť, alebo mu napľuť medzi oči, ale nedokázala som spraviť nič. Znova som sklopila pohľad a zahľadela sa na svoje bosé nohy.
„Musím uznať, že Harold mal vždy skvelý vkus.“ Pokračoval ďalej a čupol si ku mne, aby mi mohol vidieť do tváre. Nemienila som sa naňho dívať a on to dobre vedel. Svojim palcom a ukazovákom uchopil moju bradu a tým ma donútil pozrieť sa naňho. Hnusil sa mi pohľad na neho. „Verím že si toto naše malé dobrodružstvo necháš pre seba. Inak by sa mohlo tvojmu milovanému Harrymu niečo stať.“ Dodal vážne a ja som nasucho prehltla. On sa mi akože vyhráža? Jasné že som sa s týmto nechystala nikomu zdôverovať, lebo by som sa asi prepadla od hanby, ale.... Bol by schopný Harrymu ublížiť, keby som niečo povedala? Preboha veď je jeho kamarát. Alebo nie? Rýchlo som prikývla na znak, že rozumiem a on sa usmial. „Tak sa mi to páči princezná. Vedel som, že si rozumná.“ Usmial sa na mňa a odišiel z kúpeľne.
Len čo sa za ním zabuchli dvere, všetky moje pocity sa začali drať na povrch. Celé moje telo sa ešte viac roztriaslo a slzy mi nezastaviteľne tiekli po tvári. Kolená som si pritiahla viac k telu a objala ich svojimi roztrasenými rukami. Tak veľmi som teraz potrebovala objatie. Harryho pevné objatie.... Prečo tu nebol, keď som ho potrebovala? Keď sme sem prišli tak mi hovoril že bude pri mne aby som sa nebála. Tak kde bol dopekla keď ma Luke znásilňoval? Kde bol keď zo mňa strhával šaty a hrubo do mňa vnikal? Kde bol keď som sa snažila brániť a on mi vrazil facku, aby som sa mu podvolila? Prečo tu nebol, aby tomu zabránil? Vykašľal sa na mňa!
„Nie! Nemôžem to Harrymu dávať za vinu. Nemohol predsa vedieť čo sa stane.“ Pokrútila som nad svojimi myšlienkami hlavou. Pomali som sa vyškrabala na svoje roztrasené nohy a prešla k umývadlu, kde som sa zahľadela na svoj odraz v zrkadle. Vyzerala som strašne. Strapaté vlasy, načervenavé oči od plaču, rozmazaný make-up a na pravom líci mi ešte stále svietil červený fľak od Lukovej dlane, keď ma udrel. Takto som sa rozhodne nemohla vrátiť späť. Pustila som si studenú vodu a opláchla som si tvár, aby som zo seba zmyla zvyšný make-up... Z kabelky som si vytiahla malú kozmetickú tašku a položila ju na okraj umývadla. Rozopla som ju a rýchlo z nej vytiahla čiernu špirálu, ktorú som si jemne naniesla na svoje ešte vlhké riasy. Špirálu som hodila naspäť do tašky a do rúk si vzala púder, ktorým som sa snažila zakryť červený fľak na líci. Keď sa mi to ako tak podarilo, púder som vrátila do tašky a ešte si jemne prečesala svoje strapaté vlasy. Môj účes vôbec nevyzeral ako keď ma učesala Lou, ale to ma v tejto chvíli trápilo najmenej. Rýchlo som si obula svoje vysoké topánky, vzala si kabelku a s hlasným povzdychom sa vybrala nájsť Harryho. Našla som ho skoro okamžite. Stále postával na okraji parketu a bavil sa s Kendall. Vlastne sa za celý ten čas asi ani nepohol. Rozdiel bol len v tom, že tentoraz pri nich bola aj Gemma a Kendall s Harrym nie len flirtovala, ale rovno bola na ňom celá nalepená. A jemu to očividne vôbec neprekážalo, keďže sa sladko usmieval. Pri tom pohľade ma pichlo pri srdci a cítila som sa ešte horšie ako pred chvíľou.
STAI LEGGENDO
Just Give Me A Reason [Harry Styles] ✔
Fanfiction„Čo robíš?" Ozval sa zrazu za mnou Harry až mnou trhlo. „Nie je to jasné? Balím si veci a odchádzam!" Odvrkla som a ani naňho nepozrela. „Nemusíš predsa hneď odchádzať." Šepol mi pri uchu a jemne ma začal bozkávať na krku. Rukami oblapil moje boky a...