Ok toto je posledná kapitola, ktorú mám ešte napísanú tak ju sem dám :) Len prosíííííím po prečítaní koment a votes... inak asi zavediem to pravidlo, že kým nebude splnený limit tak nebude nič nové... aj keď si myslím že to tu je každém úplne jedno... no nič užite si kapitolku a nezabudnite na ten koment a votes :)
Ráno ma prebralo späť k životu hlasné vyzváňanie telefónu. Nebol to však môj mobil čo vyzváňal a tak som odmietala čo i len pohnúť okom, aby som zistila kto volá. Namiesto toho som sa len pomrvila a ešte viac sa zakutrala do periny.
"Kurva!" zahundral rozospato potichu Harry a začal sa štverať z postele. "Do čerta.. Keď človek potrebuje aby si sklapol, tak sa ako na potvoru nedáš vypnúť? To ako vážne? Kurva už sklapni!" nadával potichu a v tom ako na povel telefón stíchol. "Máš šťastie. Inak by si letel von oknom." Viedol ďalej monológ so svojím mobilom. Ako som ho tak počúvala, neubránila som sa úškrnu a Harry si to zrejme všimol.
"Prepáč, nechcel som ťa zobudiť. To len tí magori dole zrejme nemôžu spať a neznesú že ja môžem. Asi tam idem a spravím s nimi poriadok...." Zahlásil rázne a ja som konečne otvorila oči. Harry postával vedľa postele, zabalený len v plachte a rozhodoval sa či ísť za chalanmi, alebo nie.
"Ja mám lepší nápad." Usmiala som.
"Aký?" Vyzvedal a ja som sa kúsok nadvihla, aby som naňho dočiahla.
"Čo keby si sa na nich vykašľal a vrátil sa naspäť do postele. Je mi zima." Nahodila som psie oči a za retiazku ho stiahla k sebe.
"To znie ako dobrý nápad." Zaškeril sa a svoje pery prisal na tie moje.
"Ja mám len dobré nápady." Zasmiala som sa, keď sa odtiahol, aby sa mohol začať venovať môjmu krku.
"Hmm... začínam si na to zvykať." Zasmial sa pomedzi bozky. Prstami som mu vošla do tých jeho rozstrapatených kučeravých vlasov a tým si ho pritiahla ešte viac k sebe. Iba slastne zakňučal a v bozkávaní sa začal presúvať nižšie a nižšie, až kým sa nedostal k môjmu podbrušku. Prstami ma jemne hladil po bokoch až ma to začalo štekliť. Chvíľu som sa to snažila vydržať, ale keď s tým neprestával začala som sa smiať.
"Harry prestaň! To šteklí." Smiala som sa a on vykukol z pod periny.
"Kde? Tu?" Zaškeril sa a ukázal na miesto, kde ma ešte pred chvíľou mučil. Iba som prikývla a on ma znova pošteklil.
"Prestaň s tým." Napomenula som ho znova a pritiahla si ho k sebe.
"Si tak krásna, keď sa čertíš." Šepol mi pri perách a znova ma pobozkal.
"Harry čo to tu robíme?" Vypadlo zrazu zo mňa, ale pri tom som ho neprestávala bozkávať.
"Ľutuješ to čo sa stalo v noci?" Odtiahol sa a pozrel na mňa zarazene.
"Nie! Neľutujem! Naozaj som to chcela. Ja len..." Nedopovedala som to, ale radšej si ho znova pritiahla bližšie k sebe, aby som naše pery spojila... Zrazu sa však rozleteli dvere a v nich sa zjavil Niall.
"Kurva Harold vylez už z tej poste..." Spustil naňho, no keď si uvedomil že Harry nie je v posteli sám tak sa zarazil. Rýchlo som sa zahrabala pod perinu, aby nevidel ako sa červenám, takže som nevidela jeho výraz, ale počula som ako začal zmätkovať. "Bože sorry ľudia... Ja som nevedel že ste... och do čerta..."
"Do čerta Nialler, ty pako padaj odtiaľto!" Skríkol naňho Harry a zvalil sa vedľa mňa.
"Ja-jasné... Zabu- zabudnite že som tu bol. Ešte raz sorry." Vykoktal rýchlo zo seba a zabuchol za sebou dvere.
ESTÁS LEYENDO
Just Give Me A Reason [Harry Styles] ✔
Fanfic„Čo robíš?" Ozval sa zrazu za mnou Harry až mnou trhlo. „Nie je to jasné? Balím si veci a odchádzam!" Odvrkla som a ani naňho nepozrela. „Nemusíš predsa hneď odchádzať." Šepol mi pri uchu a jemne ma začal bozkávať na krku. Rukami oblapil moje boky a...