leon, filminde şöyle diyordu; sevgiyle güzelleşmeyen insanlardan kork mathilda. onları hiçbir şey mutlu edemez.
Bölüm Şarkısı | PİNHANİ : YILDIZLAR|
Satır arası yorumlarla ve oylarınız ile destek olur musunuz? Fikirlerinizi benimle paylaşmanızı çok isterim
Keyifli okumalar ✨
Gökyüzünde ne çok yıldız var
Biri parlak, biri ürkek, biri yalnız diğeri sanki buradaGecenin ayazı acımasızca bedenini işgal ederken kabanın içinde dahil kırmızıya dönen elleri acımaya başlıyordu. Son yarım saattir bir gece vakti, hafif yağmurda yürürken sonunda gelebilmişti.
Mekanın içerisinde çalan ve dışarıdan dahi sıcak hisettiren gruba camdan, dudaklarında oluşan tebessüm ile baktı.
Pinhani...
Bu gece şans yüzüne gülmüş olmalıydı o halde. Kucağında gitarını çalan solistte gezdirdi irislerini. Dudaklarındaki gülümseme ile şarkısını söylerken oldukça huzurlu duruyordu.
İçimizde ne çok hırsız var
Biri aldı beni götürdü sonra sattı hem de yok pahasınaDaha fazla bu soğukta beklemek istemezken aşina olduğu mekana giriş yaptı.
"Senin için..."
Nihal, Deniz'e özel olarak hazırladığı karışımı önüne bırakırken çenesini eline yasladı ve karşısındaki erkeğin tepkilerini görebilmek adına dikkat kesildi. Deniz gözlerini Nihal'in mavilerinden ayırmazken pipeti dudakları arasına aldı ve hafif tatlı aynı zamanda ekşi içeceğin boğazından geçmesine fırsat verdi.
"Nasıl?"
Deniz'in yüzü buruşurken Nihal'in gözleri korku ile açıldı. "Çok mu kötü?" Nihal'in bu şaşkın halleri erkeği güldürürken aldığı tepki koluna yediği darbeden başka bir şey değildi. Nihal gözlerini kısarken ekledi: "Çok kötüsün!"
Gülüşlerinin solmasına neden olan Deniz'in koluna değen eli parmaklarından yakalayarak tutmasıydı. Nihal'in dudakları düz bir çizgi haline gelirken birbirine bastırmış ve şaşkın bakışları elleri üzerinde duran parmaklarda kalakalmıştı.
Ahh, şu hırsızlar
Şarkının naifliği, bu gecenin her zamanın aksine sakin havası ve romantik melodi onlara bir aşk romanında gibi hissettiriyordu. Her sayfası özenle yazılmış, gerçeği anımsatan duygu dolu cümleler ile dolu bir roman... Tüm karmaşanın ortasında yad edilen o huzurlu anlardan ilkiydi belki de. Deniz'in gözleri zengin, ihtişamlı yaşantısının aksine pekala olgun ve anlayışlı; Nihal'in gözleri ise yepyeni bir coğrafyaya göç etmişcesine heyecanlı ve panik doluydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntihaşk +18
ChickLitHer son yeni bir başlangıç... "Onu sevmek cehenneme gülümseyerek yürümek gibiydi.." Son kez baktı ayaklarının altında kalan İstanbul'a. Kendisinden bir hayat çalan, mezarı olup diri diri gömüldüğü şehre buruk bir tebessüm armağan etti. "O bir kati...