[1]Vincent

1.7K 19 0
                                    


'Heb je alles?' 'Ja ma' ik druk een kus op mijn moeders wang, gris nog een appel van het aanrecht en loop naar buiten. Vandaag is mijn eerste schooldag. De meeste mensen zouden dit spannend vinden, maar ik heb me er al bij neergelegd dat ik dit jaar "solo" zal afsluiten.

Sinds Juli wonen we in ons nieuwe huis. We moesten verhuizen omdat mijn vader en moeder uit elkaar gingen. Eindelijk. Mijn vader is een Kl**tzak en ik hoef hem voorlopig even niet te zien. Mijn moeder werkt in de zorg en kon hier in de buurt een baan vinden. Nadeel is wel dat ik in mijn laatste jaar moest switchen van school. Ik zal mijn beste vriendin Shirley missen.

Ik voel mijn broekzak trillen en zie haar naam op het scherm verschijnen. [ 'GOOD LUCK op je nieuwe school! xx S. '] Ik grijns het is toch ook een lieverd. Shirley is al mijn beste vriendin sinds de lagere school zonder haar zullen de dagen veel langer duren.

Aangekomen bij school kijk ik naar gebouw dat zeker 2 keer kleiner is dan de school waar ik naar toe ging. Opeens verlies ik mijn evenwicht. Ik word omver geduwd door 2 grote jongens. 'Aan de kant faggot' ik val op de grond en mijn etui valt uit mijn tas. Deze zat niet goed dichtgeritst en ik mag al mijn pennen en potloden van de grond af rapen. Zoals ik al dacht.. dit wordt een hele langen dag.

Beauty and The NerdWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu