[80]Brian

472 11 0
                                    

We zijn net op tijd bij Vincent thuis als het wat harder begint te waaien. Het stelt me alleen teleur dat hij me niet meer mee naar binnen vraagt. Hij pakte zijn spullen uit de buddy. Gaf me een kus en ging naar binnen gegaan. 

De volgende dag op school kan ik Vincent nergens vinden. Ik wil hem even zien. Kon moeilijk in slapen zonder hem vannacht. Wanneer ik hem vind staat hij met Phoebe te praten. Gek.. wat moet hij van haar. Ik loop op ze af, maar als Phoebe me ziet loopt ze weg. 'Wat moest ze van je?'  'O niks.'  ik kijk Vincent vragend aan maar het ziet er niet uit dat hij mij antwoord gaat geven.  raar..  veel tijd om verder te vragen heb ik niet want Dylan en Levi komen naar ons toe.  'En jongens hoe was het weekend? '  Vincent begint te blozen.  Hij denkt natuurlijk aan de wilde nacht die we beleefd hebben met Oscar. 'Het was gezellig.' kraamt hij voorzichtig uit. 'Gezellig, dat klinkt truttig.' Levi kijkt mij onderzoekend aan. 'Ja we hebben geneukt.' Wilde je dat even horen. Levi schrikt even van mijn directheid maar begint daarna te juichen.  'sssst.'  Straks horen ze ons nog. Vincent slaat Levi tegen de arm. 'Ja sorry.'  

We hebben weer is les van meneer Janssen. Blij toe want dan kan ik onder tafel Vincent zijn hand vadt houden.  Halverwege de les voel ik mn telefoon trillen. Stiekem kijk ik van wie het bericht is en tis een onbekend nummer.     Ik open het bericht en ik voel alle kleur uit mijn gezicht wegtrekken.

Beauty and The NerdWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu