Kinda 16+ Ik pak Brian vast en fluister in zijn oor duw hem met zijn rug tegen de muur aan. Ik duw zijn armen omhoog en wat hij niet gezien had was dat ik in mijn hand boeien had. Ik klik er 1 om zijn pols en laat hem achter de douchestang gaan en klik hem weer vast aan zijn andere pols. Brian zijn ogen worden groot. 'Wat ga je met mee doen?' 'Ik ga je laten komen zoals je nog nooit gekomen bent' Ik lik aan zijn oorlel. En baan me een weg naar beneden. Ik stop even bij zijn tepels. Deze worden hard onder mijn aanrakingen. Zachtjes kreunt Brian. Het gevoel van macht voelt weer zo heerlijk. Ik heb een kant van mezelf leren kennen.een die diep verstopt zat maar die Brian in me heeft losgemaakt. Ik ga verder baar beneden en zoen zijn kiezen. Brian zijn erectie prikt tegen me aan. Voor ik verder ga sta ik weer op en druk mijn erectie tegen de sijne aan. Ik pak ze vast en begin te trekken. Brian krijgt steeds meer moeite om zijn gekreun op een zacht niveau te nouden. Ik hoor voet stappen langs lopen en druk mijn lippen tegen die van hem. Ik kan haast niet wachten om bij hem naar binnen te glijden. Ik haal 1 handboei los. En laat Brian omdraaien. Ik klik de handboeien weer vast. Al kussend en strelend laat ik me naar beneden zakken. Bij Brian zijn billen aangekomen sprijd ik ze en laat mijn tong tussen zijn billen glijden. Samen met mijn vingers bereid ik hem vast voor op wat komen gaat. Ik kan niet langer wachten. Ik ga weer om hoog en duw Brian tegen de muur aan. Langzaam duw ik mezelf bij hem naar binnen. Tijdens het stoten laat ik mezelf soms helemaal uitgaan hem gaan. Om vervolgens weer bij hem naar binnen te dringen. Het gevoel wat mij omhuult stijgt elke keer weer naar mijn hoofd.
JE LEEST
Beauty and The Nerd
RomanceVincent is een jongen van 16 jaar. Hij woont samen met zijn moeder en zusje van 10 jaar. Door de nieuwe baan van zijn moeder zijn ze verhuist van de stad Amsterdam naar een klein dorpje in the middle of nowhere. Het is net na de zomer vakantie als...