16+
'Aantrekken nu' fluister ik sissend naar hem. Ik kijk hongerig naar hem en lik mijn lippen af. Ik weet niet wat mij bezield, maar ik voel dat de lust het weer van mij overneemt. 'Je kijkt alsof je me gaat op eten.' 'Dat ga ik ook.' 'Mag ik me even omkleden.' Brian duwt mij het hokje uit en ik kijk beteuterd naar het dichte gordijn. Ik loop naar de kassa en reken het ei af en haal hem direct uit de verpakking. Ik zal hem krijgen. Mij weg duwen. Wanneer ik terug kom bij de de pashokjes trek ik zonder te vragen het gordijntje weg en stap weer terug naar binnen. Voor ik echt goed kan zien hoe Brian er uitziet reageert mijn lichaam al en word ik keihard. Ik sla mijn armen om hem heen en kijk vanaf achter hem in de spiegel. 'Kijk hoe mooi je bent.' Mijn vinger gaat over zijn ruggengraat en ik voel zijn haren omhoog gaan. 'Vincent wat doe je we staan in een winkel.' 'En wat voor één, we zijn vast niet de enige die stoute dingen doen in het pashokje.' Ik draai Brian met zijn gezicht naar mij toe en steek mijn vinger in mijn mond en laat hem weer over zijn rug gaan. Dit keer stop ik niet boven zijn stuitje maar ga door en laat langzaam mijn vinger bij hem naar binnen glijden. Brian slaakt een kreetje en ik sus hem door mijn lippen op die van hem te leggen. Voorzichtig duw ik een tweede vinger naar binnen. Brian zijn lippen gaan op een hij duwt zijn tong bij mij naar binnen. Hij verstart zodra hij iets anders dan mijn vinger naar binnen voelt gaan. Hij trekt zich los en kijkt me verbaasd aan. Zodra ik op de afstandsbediening druk hoort hij een zacht getril. Brian zijn gezicht wordt rood en hij heeft moeite om overeind te blijven staan. 'Wat dacht je, dat ik je mij zomaar het pas hokje uit kon sturen.' 'Wat gebeurd er?' 'Weetje dat ei nog wat ik net in mijn hand had? Dat zit nu in jou.' 'Haal het er uit!' zegt Brian in paniek. 'Nu nog niet, later' Ik druk mijn erectie tegen hem aan. 'Later als jij gek wordt van verlangen. Noem een safeword en ik verlos je van je leiden, later maar niet nu al.' 'Pindakaas.' 'Wat Pindakaas?' 'Ja als safeword ik kan op dit moment ook niks beter bedenken.' Brian kronkelt voor me en ik voel hoe mijn onderbroek langzaam nat wordt van het voorvocht.. 'Trek je kleren maar weer aan , ik ga het harnas afrekenen. En O weee als je het ei er zelf uit haalt.' Ik geef een zacht tikje op zijn erectie.
JE LEEST
Beauty and The Nerd
Storie d'amoreVincent is een jongen van 16 jaar. Hij woont samen met zijn moeder en zusje van 10 jaar. Door de nieuwe baan van zijn moeder zijn ze verhuist van de stad Amsterdam naar een klein dorpje in the middle of nowhere. Het is net na de zomer vakantie als...