kinda 16+
De geur van seks komt ons tegemoet. Ik ben op het punt van erg aangeschoten en dronken en adrenaline zorgt ervoor dat ik niet weg ren. Ik was nieuwsgierig of ik enkel op Vincent viel of dat andere jongens ook mijn interesse zouden kunnen wekken. Ik weet dat ik alleen op Vincent verliefd ben, maar het zoenen met Oscar was ook zeker niet verkeerd. Oscar lijdt ons nog steeds door de donkere ruimte naar een lege plek. Hij duwt mij en Vincent tegen een lege muur aan. Hij trekt Vincent z'n riem los en trekt in 1 ruk zijn broek naar beneden. Ik kan alleen nog met mijn ogen knipperen en voor ik het weet zit mijn broek ook op mijn knieën. Ik kijk Vincent aan en begin hem te zoenen. Oscar zakt door zijn knieën en ik voel mijn kruis warm worden. Met zijn handen is hij met Vincent bezig. Deze dag is zo bizar. Eerst deze morgen en nu dit. Ik zal morgen wel weer moeten afkicken dat ik Vincent niet kan zoenen waar ik wil, niet kan nemen wanneer ik wil en hoe ik het wil. Ik verlies mij in de tongzoen met Vincent en bijt hem op zijn lip als ik klaar kom. Ik proef een beetje bloed maar Vincent lijkt er geen erg in te hebben. Oscar is hem nu aan het pijpen en Vincent, die heeft geen controle meer over zijn eigen lichaam. Vincent laat mijn lippen los als hij gekomen is en steunt met zijn hoofd tegen de muur. Wat nu..? Wat moeten we nu met Oscar. Oscar staat op en lijkt het antwoord zelf al te geven. Hij geeft me een zoen op de lippen. Ze proeven naar Vincent. 'Volgende keer zijn jullie aan de beurt.' Fluistert hij in mijn oor. Hij lijkt het zelfde te doen bij Vincent. Vervolgens loopt hij weg. Nog wat nahijgend kijk ik Vincent aan. 'Dit was heet.' geef ik toe. 'Zeker.' Vincent kan nog moeilijk uit zijn woorden komen. 'Maar voor 1 keer was dit voor mij wel genoeg.' 'Vincent knikt' 'Ik vond het leuk om mee te maken, maar ik ben niet van polygamie' ik grinnik, ik voel me minder dronken maar om nu al met zulke moeilijk woorden te gaan gooien vind ik wat overdreven. 'Wat lach je.' 'Ik ben het helemaal met je eens, ik wil jou niet delen.' ik trek hem tegen me aan. 'Kom we gaan, ik wil tegen je aan slapen.' Alle energie is letterlijk uit me gezogen.
JE LEEST
Beauty and The Nerd
RomanceVincent is een jongen van 16 jaar. Hij woont samen met zijn moeder en zusje van 10 jaar. Door de nieuwe baan van zijn moeder zijn ze verhuist van de stad Amsterdam naar een klein dorpje in the middle of nowhere. Het is net na de zomer vakantie als...