[30]Brian

707 10 0
                                    

Wat baal ik dat zijn zusje binnen loopt. Het voelde geweldig om te merken dat Vincent flink van de war was. Ik kon het niet laten om in mijn boxer door zijn kamer te lopen. Hij probeerde het goed te verhullen maar ik zag de bobbel in zijn broek.  De spanning had voor mij wel wat langer mogen duren. 

We lopen naar de woonkamer en Vincent zet een film voor Veerle aan. 'We moeten echt even aan school Veerle.' Veerle trekt een pruillip 'Straks koekjes bakken?' en Vincent kijkt zijn zusje hoopvol aan. ' Ja is goed.' hij haalt opgelucht adem. ' Kom dan gaan we nog even de puntjes op de i zetten.'  Vincent pakt zijn laptop en start ons plan op. Ik kom tot de ontdekking dat we eigenlijk niet heel veel meer hoeven te doen. ' Oh kijk we zijn al bijna klaar.'  ' Ja..'  Ik baal want ik wil eigenlijk nog lang niet naar huis. Nog snel passen we hier en daar wat aan en als we echt niks meer kunnen bedenken stoppen we. Ik merk ook aan Vincent dat hij niet wil stoppen Hij begint om de kleinste dingen te mierenneuken, en ik laat hem maar. We sluiten de pc af en ik sta op. 'Brian jij bakt toch ook mee!.' nu komt Veerle wel op het juiste moment. ' Ja tuurlijk.'  en ik kijk Vincent lachend aan. 

Vincent en Veerle zijn het deeg aan het maken en ik kan het niet laten om wat bloem te pakken en in zijn gezicht te gooien. Dit was de start van een voedsel gevecht. Veerle haar haar zit helemaal onder en ook Vincent zal ik straks weer moeten omkleden. Ik kom er nog goed vanaf en klop m'n kleren uit. Dat vest gaat hij vandaag toch echt niet terug krijgen.  'Veerle ga jij maar even douche' zegt Vincent terwijl hij de koekjes in de oven zet. Wanneer Veerle weg is ga ik voor Vincent staan. Met mijn hand streel ik door zijn haar. 

Beauty and The NerdWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu