41[Vincent]

652 14 0
                                    

Fijne jaarwisseling <3 

Na onze date zijn Melvin en ik onafscheidelijk. Althans hij is niet bij me weg te slaan. En ik laat hem zolang ik maar niet aan "hem" hoef te denken. Zoenend staan we in een hoekje op t schoolplein als Anne op ons af komt lopen. 'Mag ik hem even lenen?'  En ze kijkt Melvin vragend aan. 'Als je maar niet met hem gaat zoenen' grapt hij. Ze reageert er niet echt open trekt mij mee. 'Wat is er?' ik kijk haar vragend aan. 'Volgens mij gaat het niet zo goed met Brian.'  ik kan mijn oren niet geloven. 'Wat wil je dat hier ik hier op zeg.' 'Hij liep net langs mij maar het leek wel een zombie.' 'En wat moet ik hier mee? Ik kan daar toch niks aan doen. Je hebt me zelf aan Melvin voor gesteld. ' 'Ja weet ik.' zucht ze. 'Nou dan Brian is mijn probleem niet. Hij weet niet wat hij wilt. En ik ga niet terug die kast in Anne, echt niet.' 'Maar vind je Melvin wel echt leuk?' 'Ja.. ' 'Sorry, maar ik zag jullie zo en als ik naar je kijk Vinc. Zie ik niet wat ik wel bij Brian zag. Je straalde als je het over hem had.' 'Anne dat is verleden tijd. Punt uit.' 'Dan hoop ik dat Brian er over heen komt.'

De opmerking van Anne is toch onder mijn huid gaan zitten. Ik merk dat ik onbewust continue op zoek ben naar Brian. Maar waar ik ook kijk hij is nergens te vinden. Dylan en Levi heb ik al meerdere malen door de gangen zien lopen maar er is geen schim te bekennen van Brian.  Ik kijk van opzij naar Melvin. Het is een leuke jongen om te zien. Niet bijzonder maar ook niet lelijk, gewoon oke. Neem ik hier genoegen mee? Hij heeft wel een leuk innerlijk. En komt tenminste uit voor wie hij is. Melvin merkt dat ik kijk en schenkt me een glimlach. Pakt mijn hand vast en samen lopen we naar buiten. Hij is niet bang voor wat mensen zeggen. Dat waardeer ik erg in hem. 

Beauty and The NerdWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu