[93]Vincent

431 10 0
                                    

Kinda 16+
Shit, ik kom klaar in zijn mond maar wist helemaal niet of hij dat wel wilde. Ik weet dat we ook niet eerder aan face f*cking gedaan heeben, maar fock wat was dit geil.  Ondanks dat ik gekomen ben voel ik me nog steeds opgewonden. Het idee van macht te hebben over deze weerloze mooie jongen geeft een geweldig gevoel. Ik merk aan Brian dat hij even niet weet wat hij nu moet verwachten.  Ik sta op en loop naar mijn nachtkastje en pak de tube glijmiddel. Brian probeert te bewegen maar de handboeien gaan alleen maar strakker zitten. Dat zullen morgen mooie plekken worden.  Stiekem vind ik het niet zielig want ik weet dat als ik morgen naar zijn polsen kijk dat het door mij komt en dat ik hem het meest geweldig gevoel heb gegeven. Uiteraard eindigen ik niet zonder hem geweldig orgasme te geven.  Ik ga weer naar het bed toe en smeer wat glij middel over Brian zijn erectie heen en zorg dat ik met mijn vinger het één en ander wat oprek.  Ik kruip over Brian heen en ga met benen aan weerskanten zitten. Langzaam zak ik over zijn erectie. Shit het begin is nooit prettig. Voorzichtig beweeg ik wat heen en weer en als het lukt om hem wat dieper te laten komen gaat het gevoel over tot genot. Langzaam beweeg ik heen en weer Brian begint steeds iets harder te kreunen.  Mijn handen leg ik om zijn nek heen. Ik wil niet zeggen dat BDSM mijn ding is, maar hem zo domineren is zeker niet verkeerd. Brian begint onrustig te kreunen en ik merk aan zijn ademhaling dat het niet lang meer duurt voordat hij komt. Ik zorg dat ik iets langzamer ga want ik wil hem nog even komen. 'Please Vincent alsjeblieft.' 'Alsjeblieft wat?' vraag ik hem 'Alsjeblieft laat me komen.' Ik kan een grijns niet onderdrukken. 


Beauty and The NerdWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu