[47]Vincent

646 14 2
                                    

Ook ik weet niet zo goed hoe ik Brian nu moet begroeten. We zijn op een veld met veel testosteron en om ons hier nu meteen te outen.. ik weet niet of dat gewaardeerd wordt. Net op het moment dat Brian mij een zoen op mijn wang wil geven wordt hij geroepen.   Ik blijf alleen wachten. Dylan en Levi komen naast me staan. 'Ik denk dat hij gescout gaat worden.' 'Hij speelde ook wel echt goed.' Ik luister naar de jongens maar voel niet de behoefte om me te mengen in het gesprek. 'He Vincent.' Dylan kijkt me aan. 'Ja' ik wordt opeens weer zenuwachtig, bang dat ik weer een stomp krijg. 'Sorry, sorry voor wat we hebben gezegd.' 'Jah echt sorry man, dat was niet cool van ons.' valt Levi hem bij. Opgelucht haal ik adem. 'Tis al goed, dankje.' Ik kijk de jongens aan en ik merk dat ik ze aardig begin te vinden. 'Heeft Anne nog wat over me gezegd?' Levi staart naar zijn voeten. Wacht is , vind hij Anne leuk?  'Nee'  'Ow jammer.' 'Maar ik kan er wel naar vragen hoor.'  Hij durft geen ja te zeggen maar zijn gezicht kleurt rood.

Brian komt blij naar ons toe gelopen. 'Ik mag proefdraaien !.' 'Lekker man!'   Blij springen we met z'n vieren in de lucht. Ik wil Brian een kus op zijn wang geven, maar hij zet een stap achter uit. Verbaasd kijk hem aan. Hij wilde mij zojuist nog een kus geven. 'Niet hier.' fluistert hij. Dylan ziet de teleurstelling in mijn gezicht. 'We gaan niet weer opnieuw beginnen he.' Dylan zucht. 'Die man is een macho' Brian knikt in de richting van de scout. 'Dat dacht je van mij ook, en ik ben val toch ook oke mee.' 'Dit is anders, hij was het andere team echt aan het uitmaken voor van alles en nog wat en schold ze uit voor homo's mietjes, watjes. noem het hele haatwoordenboek maar op.' Ik voel hoe er een traan in mijn ooghoek begint te prikken. Hij gaat dit niet menen he. Ik dacht dat we wat hadden na gister avond. Maar dat heb ik dus helemaal verkeerd begrepen.  'Man je hebt 3 dagen depressief in je nest gelegen. Hebben we voor niks al die moeite gedaan.' Levi kijkt hem boos aan. 'Het gaat hier om mijn toekomst ja!.' die deed pijn. Ik wil weg lopen maar Dylan houdt me tegen. 

Beauty and The NerdWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu