Het beeld van mijn telefoon ligt op. Er is een berichtje binnen van een onbekend nummer. [Hoi, ik heb je mail gelezen. Zag er goed uit. Vanavond er aan verder werken? 20:00 bij mij thuis]. Ik kijk verbaasd op. Het kan niet anders zijn dan dit van Brian is en ik sla zijn nummer op. [Ja is goed] app ik terug. Meer woorden wil ik er niet aan vuil maken na vanmorgen. Het is me nu wel duidelijk dat hij mij niet mag. En het lullige noodlot heeft er voor gezorgd dat hij niet om mij heen kan op dit moment. Tijdens de Nederlandse les dwalen mijn gedachte verder af over vanavond. Misschien moet ik Shirley maar even een berichtje sturen zodat zij weet waar ik ben als ik niet meer "veilig" thuis kom vannacht.
[Hey Shir, hoe is het daar? Mis je me een beetje? Hier heb ik nog geen vrienden gemaakt. Wel een vijand! En laat ik nou net met hem een opdracht moeten maken voor school]
[Hey V! het is echt saai zonder jou hier! Het zal toch allemaal wel goed komen? Je bent zo lief<3 kan niet anders dan hij dat ook zal inzien]
[Hahah Thanks! maar ben bang dat het hem niet gaat worden. Vandaag al weer bijna in elkaar geslagen door zijn leuke vrienden. Moet vanavond bij hem aan de opdracht werken, als ik niet meer thuis kom weet jij waar ik ben.]
[V! doe niet zo dramatisch!.......
'Vincent! leg je telefoon weg!' Ik schrik op en leg mijn telefoon weg. Opeens besef ik me dat ik helemaal niet weet waar Brian woont en op de namenlijst van de klas staan ook geen adressen. Ik stuur hem straks wel een berichtje.
De bel gaat en ik loop de klas uit. Ik schrik als er een hand op mijn schouder wordt gelegd en draai me snel om. 'Niet schrikken ik ben het maar' Anne kijkt me lachend aan. 'Nou kom maar op met die Tosti!' lachend lopen we samen naar de kantine.
JE LEEST
Beauty and The Nerd
RomanceVincent is een jongen van 16 jaar. Hij woont samen met zijn moeder en zusje van 10 jaar. Door de nieuwe baan van zijn moeder zijn ze verhuist van de stad Amsterdam naar een klein dorpje in the middle of nowhere. Het is net na de zomer vakantie als...