[63]Vincent

532 15 0
                                    

Ondanks dat we niet zoveel geld hebben mocht ik van mijn moeder een nieuw pak kopen. Als moest dit dan ook meteen het pak voor mijn eind gala zijn voor school. Ik kon haar niet genoeg bedanken. En al zeg ik het zelf ik zou mezelf daten. Ik kijk in de spiegel en kan een grijns niet onderdrukken.  Ik baal er alleen van dat ik waarschijnlijk niet met Brian kan dansen.  Ik pak mijn telefoon erbij en kijk nog is naar mijn telefoon. Brian had zo een lief appje gestuurd. Vanavond na het gala spreken we samen af. Hij heeft en verassing voor me.  De voordeur bel gaat. 'Vincent Brian en Anne zijn er!.' Ik sprint naar beneden. Mijn hart slaat even over als ik Brian zie. Ik vond hem al knap maar zo knap heb ik hem nog nooit gezien. Ik baal dat Anne naast hem staat. Het liefst duw ik hem weer tegen de muur, met zijn handen boven hem en laat ik hem alle hoeken van de gang zien.  Brian zijn ogen pinnen zich in de mijnen. Zonder zijn blik van mij af te halen praat hij tegen Anne. 'Wil jij vast naar de auto gaan we komen zo.' Anne kijkt beteuterd maar begrijpt de hint.  Brian zet een paar stappen dichterbij. 'Fock wat wil ik je graag tegen de muur duwen.' Ik grijns naar hem. Hij zou is moeten weten wat ik net dacht. 'Wat houd je tegen.'   en ik trek mijn wenkbrauw op.  Brian laat het hem geen tweede keer zeggen en duwt me hard tegen de muur. 'Ik heb een dejavu.' 'Een reverse one ' grinnik ik.  Brian begint me hartstochtelijk te zoenen. Zijn hand friemelt zich tussen mijn riem. Zijn hand voelt warm op mijn blote huid. Ik sluit een been om hem heen zodat hij nog dichter tegen mij aan komt te staan. We verliezen ons in onze zien maar worden ruw verstoord door Anne. 'Kan dit nog even wachten na ons toneelstukje, straks mogen jullie elkaar uit elkaar trekken.' Gespeelt geïrriteerd kijkt Anne ons aan. 'Het is best leuk om naar te kijken.' giechelt ze.  Ik weet niet waar ik meer van schrik dat ze ons besluipt of dat ze het nog leuk vind om naar te kijken. 

Beauty and The NerdWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu