[21]Vincent

738 10 0
                                    

Ik voel me een beetje zenuwachtig als ik voor de school sta. Gelukkig zie ik Anne aankomen lopen en weet ik dat ik niet alleen naar binnen hoef. 'Waarom nam je gister je telefoon niet op?' even ben ik bang dat ze boos is maar er verschijnt een scheve grijns op haar gezicht. 'Had je het druk?' Ik begin te blozen. 'Vinc kom op vertel!' ze geeft een stoot op mijn arm. 'Niks bijzonder.  We stonden in mijn kamer toen je belde. '  'Met of zonder kleren aan?' ze giert het uit van het lachen. 'An! houd op. Die gozer mag mij niet eens. ' en ik begin te blozen. 'Vinc ik zie dat je liegt!' 'Hij dacht dat jij mijn vriendin was toen je belde. En toen ik aangaf dat je dat niet was vroeg hij of ik op jongens viel.' 'En wat zei je ?' ze kijkt me ongeduldig aan.  'Ik heb er niet echt op gereageerd. Maar toen ik vroeg of hij jou zag zitten zei hij dat hij geen vriendin wil...' ze kijkt me verbaast aan. 'Whaat? Vinc hij ziet je zitten!' 'Nee joh gek hij heeft toch met die barbie'  Ik kijk haar chagrijnig aan. 'Het zou mij niet verbazen als het binnenkort uit is.'  Ik schud mijn hoofd. Dat zal wel meevallen. Het is een populaire jongen en populaire jongens geven die populariteit niet snel op. 

Ik had het wel verwacht maar toch stiekem niet gehoopt. Toen Brian het schoolplein op liep deed hij net alsof hij mij niet zag staan. Hij liep vlak langs me heen recht op zijn prooi af. Phoebe die hij vervolgens op een ordinaire manier begint te tongen.  Nou lekker.. ik wil geen vriendin attitude. Ik draai mijn hoofd weg want ik merk dat ik er misselijk van wordt. Opeens heb ik geen zin meer om naar binnen te gaan. 'Zullen we spijbelen?' vraag ik aan Anne. 'Meen je dat?'  'Alsjeblieft.. ik kan hem echt niet onder ogen komen.' 'Zo erg zal het toch allemaal wel niet zijn?' 'Jawel dat is het wel.' 'Wanneer heb je les van meneer Janssen?'  'Om 11:00' 'Oke gaan we die spijbelen maar de rest blijf je in de les.  'Je bent een schat' ik trek haar naar me toe en plant een kus op haar wang. 

Beauty and The NerdWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu