Po wczorajszym incydencie Maja musiała długo ich uspokajać i wiele razy powtarzać, że nic jej nie jest, bo ciągle pytali czy się oparzyła albo czy czasem ją nie zabolało. Doceniała ich troskę, ale czasami przesadzali. W sumie to nie był pierwszy raz, na jednym z ich wypadów jeden pan przez przypadek ją szturchnął tak, że upadła. Oczywiście nie chciał i bardzo przepraszał, teoretycznie nie byłoby sprawy, jednak oni zrobili z tego tak wielką aferę, że o mały włos nie skończyłaby w szpitalu. Naprawdę są wrażliwi na jej punkcie, choć nie wiedziała czemu, w końcu nie robiła z siebie jakieś księżniczki, u której złamany paznokieć to tragedia. Jednak po wypadku z Hanem, gdy już zdołała ich zapewnić, że jej stan jest w jak najlepszym porządku, wróciła do pracy. Wieczorem dopiero odczytała wiadomości na ich czacie, na którym dyskutowali na jej temat. Okazało się, że reszta członków rozpoznało ją i zaczęli się wypytywać trójcy, jak to możliwe, że oni wiedzą więcej o niej niż oni sami. Próbowali się dowiedzieć jak ją poznali Felix, Seungmin oraz maknae i dlaczego nie powiedzieli nic na ten temat. Seungmin skomentował to tak: "dopiero po dwóch miesiącach zorientowali się, że Maja jest nową pracownicą i zarówno ich przypadkową dziewczyną". Pozostała dwójka z nich myśleli, że to jednak trochę wcześniej się wydarzy. Nie chciała drążyć tego tematu, więc nie komentowała ich wypowiedzi na czacie. Trudno w końcu chyba poznaliby ją przy okazji jakiś nagrań. Na drugi dzień miała zjeść lunch z trójcą i tym razem siedział już z nią Yang. Mu też musiała opowiedzieć, co się wydarzyło, w końcu to on przybył do niej z bluzką na zmianę. Mina jego była bezcenna, gdy dowiedział się, że cały zespół stał na korytarzu i podziwiał jej widowiskowe ubranie oblane kawą. I sam to skomentował, że poznanie całego zespołu przez nią w taki sposób musiało być na pewno ekscytujące. Co w tym ekscytującego? Sama nie wiedziała, ale on miał specyficzny tok myślenia.
Więc w porze lunchu siedziała z Yangiem przy stole, gdy zobaczyli jak wchodzi na stołówkę cały zespół Stray Kids i podchodzi do ich stolika. Maja była naprawdę zaskoczona jak wszyscy członkowie zajęli miejsce przy ich stoliku.
- Dzień dobry noona - na przeciwko jej usiadł I.N.
- Hej braciszku!
- Hej Ma ya!! - zawołali jednocześnie Seungmin i Felix, którzy siedzieli obok maknae.
- Hej oppa - odpowiedziała.
- Witam cię duchu! - powiedział Bang Chan, który usiadł obok Felixa.
- Eee hej?
- Hej - przywitał się Lee Know.
- Cześć ślicznotko! - zaczął ją drażnić Hyunjin.
- Yoł! - przywitał również się Changbin.
- Eee hej - niepewnie powiedział Han.
Po przywitaniach zapadła niezręczna cisza. Maja jadła swoje danie w całkowitej ciszy aż w końcu zaczęło jej to przeszkadzać.
- Nie chcę być niemiła, ale co jest grane? Co oni wszyscy tu robią? - zwróciła się do osób siedzących na przeciwko niej.
- Chcieli też cię bliżej poznać noona - odpowiedział I. N.
- Ale wszyscy?
- No tak - ponownie odpowiedział.
- Mówiłem, że będzie czuła się niekomfortowo - stwierdził Seungmin.
- A ja myślę, że jest po prostu przytłoczona - powiedział Felix.
- A kto, by nie był? - odpowiedział szczeniaczek.
- Ja tu dalej jestem - wtrąciła się Maja.
- To jak się poznaliście? - zapytał lider.
- To długo historia, bo każdego z nich poznałam inaczej.
CZYTASZ
Nie zakochaj się!
RomanceMaja wygrała konkurs krajowy dla studentów, dzięki temu dostaje mieszkanie, stypendium i wymarzoną pracę, tylko niestety w Korei. Na początku nie wie, w jakiej firmie będzie pracować, dopiero po przyjeździe o tym się dowiaduję. Jej życie się komplik...