ЗДРАВЕЙТЕ,ЗДРАВЕЙТЕ, СКЪПИ УАТПАД СЪРАТНИЦИ! КАКА ВИ Е ТУК С НОВА ГЛАВА, КОЯТО Е МАЛКО ПО-КЪСА, НООО ТАКОВА Е ПОЛОЖЕНИЕТО.
ВЪПРЕКИ ТОВА СЕ НАДЯВАМ ДА ВИ ХАРЕСА И АКО Е ТАКА ЗНАЕТЕ КАКВО ДА ПРАВИТЕ - ИСКАМ ВОТОВЕ И КОМЕНТАРИ, ТАКА КАКТО ИВАН ОСТАНА ШОКИРАН, ХД.
ЕНИУЕЙЙЙ ЛОВВВ ЮЮЮ
ЕНДЖОООЙЙ!
*Иван-Калоян*
Поради някаква причина къдрокосата барманка все още беше в мислите. Тя и нейният хубав, кръгъл, стегнат задник който изглеждаше точно като една хубава сочна праскова. И това тяло, мамка му! Беше точно моят тип момиче, само че малко по-ниска за моят стандарт, но за височината бях склонен да направя компромис, пък и в това ѝ беше чарът. Но пък и татуировките, пирсингите на носа и пъпа, плочките, циците...краката...уф. Исках я в леглото си, мамка му.
- Къде си се отнесъл? – разтърсих глава щом някой ме удари по тила и се огледах стреснато. Братовчед ми веднага ми се присмя и аз го изгледах лошо преди да го ударя и аз.
- Еее, брате! – с Лев се прегърнахме по мъжки, когато и той дойде с приятелката си.
- Тити къде е?
- Тити си е у нас. Не ми се занимаваше с това лайно. Само пред компютъра седи.
- Ясно. Еми, хайде да ходим към нашите тогава.
...
Мисля, че дълбоко в себе си Лев и Маги съжаляваха, че бяха дошли, защото дъртите както винаги не спираха да се карат и понякога това дори и мен изнервяше, а аз бях свикнал. Денят си замина, поне дневната част от него и както винаги седнахме да вечеряме, а близначките се бяха заели с това да изнудват баба и дядо за пари.
- Мамо, харесах си една пола. – и както винаги Лепосава започна отдалеч.
- Каква пола?
- Миии, къса.
- Колко къса?
- Емииии... - показа ѝ нещо на телефона, а на баба ѝ призля така че можех да си представя за какво ставаше въпрос.
- Лепосава Груйч, абсурд! Никоя моя дъщеря няма да ходи с толкова къса пола!
- Хайде дее, ти едно време все едно не си се обличала така.
BẠN ĐANG ĐỌC
Още миг моя (ВИС-3 №8) (18+)
Lãng mạnСвикнал съм винаги да получавам това, което искам, но точно едно определено момиче така и не успях да получа с едно щракване на пръстите и това ме караше да огладнявам още повече за нея. За една ниска, малка, апетитна брюнетка, която срещнах на почи...