Е, СЪРАТНИЦИ, КАКА ВИ ПАК Е ТУК С НОВА ГЛАВА, КОЯТО ЛЕЕЕКО ПРОВОКИРА ГАДНИ ЧУВСТВА У МЕН ЗАЩОТО СА МИ МНООГО МИЛИЧКИ И СЛАДИЧКИ И МДАА.НАДЯВАМ СЕ ГЛАВАТА ДА ВИ ХАРЕСА И АКО Е ТАКА, ЗНАЕТЕ КАКВО ДА ПРАВИТЕ - ИСКАМ ВОТОВЕ И КОМЕНТАРИ, ТАКА КАКТО ОТКРИВАМ ПЪРВОТО ПОЧТИ РЕВ ПАРТИ.
ЕНИУЕЙЙ ЛОВВ ЮЮЮ
ЕНДЖОЙЙЙЙЙ
*Иван-Калоян*
Обикновено не бях от хората, които се тръшкаха че си тръгват от някъде освен, ако не бях пиян и не се налагаше да спра да пия, но сега...сега като знаех, че това беше последният ни ден заедно ми беше гадно. Целият август щеше да ми бъде зает с изпити, но някак си не исках този юли, нашият юли да свършва. Когато отидох до бара тя дори не ме забеляза, защото бе заета да бърше чаши и аз се ухилих на палавата идея, която прекоси ума ми. Мушнах се при нея зад бара и тя подскочи уплашено щом обвих ръце около тялото ѝ и я целунах по врата.
- Къде ми бягаш ти, прасковке, ммм? Не съм те виждам днес.
Не преувеличавах. Беше първа смяна днес и ме беше напуснала рано-рано, а аз се събудих гладен за плътски удоволствия с нея сутринта и бях адски разочарован, когато открих че я няма.
- Ох, бе! Изкара ми акъла! – сладкият ѝ звънлив смях огласи цялото помещение и аз се нахилих още повече.
- Ти отдавна си го загубила по мен.
- Мечтай си. – но въпреки това не спираше да се смее и аз не спирах да я държа. Харесваше ми да я държа. И на нея ѝ харесваше и жокер за това ми беше факта, че се отпускаше в прегръдките ми винаги и се усмихваше. За един месец наистина бяхме свикнали един с друг, колкото и странно да беше.
- Днес нямаш планове, нали?
- Немм. Защо?
- Довечера излизаме. Само двамата.
- Аууу, и на какво се дължи това? – беше истински изненадана.
- Искам си те само за себе си.
- И няма да се напиваш?
- Не.
- Еха! Какъв ден е днес? Великден ли?
- Абе, ей! – заплаших я игриво. – Утре си тръгвам и ми се искаше да прекараме време само двамата.
ČTEŠ
Още миг моя (ВИС-3 №8) (18+)
RomanceСвикнал съм винаги да получавам това, което искам, но точно едно определено момиче така и не успях да получа с едно щракване на пръстите и това ме караше да огладнявам още повече за нея. За една ниска, малка, апетитна брюнетка, която срещнах на почи...