Глава 21 - Виж колко е хубаво на колене

1.7K 154 323
                                    

МАЛККО КЪСЕН ЪПДЕЙТ, СЪРАТНИЦИ, НООО ГЛАВАТА Е ГОЛЯМА ЦЕЛИ 14 СТРАНИЦИ И И МИ ОТНЕ ДОСТА ВРЕМЕ ДА Я НАПИША. 

НАДЯВАМ СЕ ДА ВИ ХАРЕСА И АКО Е ТАКА ЗНАЕТЕ КАКВО ДА ПРАВИТЕ - ИСКАМ ВОТОВЕ И КОМЕНТАРИ, ТАКА КАКТО НА ДЖУДЖИ Ѝ ХАРЕСВАШЕ ДА ГЛЕДА ИВАН НА ЧЕЛНА СТОЙКА, ХД.

ЕНИУЕЙ ЛОВ ЮЮЮ

ЕНДЖОЙЙЙ!


*Иван-Калоян*


Прекарахме вечерта гушнати докато гледахме телевизия и това всъщност беше много хубаво и се усещаше нормално. Всъщност се усещаше като най-нормалното нещо на света. С бившата ми много рядко бяхме оставали така. Обикновено бяхме все навън. Джуджи стана от дивана, за да изхвърли пепелника, който почти бях напълнил. Искаш ли десерт?

- Какъв?

- Чийзкейк с фъстъчено масло и шоколад! – провикна се от хладилника. Хммм, това не звучеше зле.

- Искам.

- Окееей. – отвърна напевно, а след малко се появи с две чинии чийзкейк и вилица в уста. На мен ме подаде тази, която не беше в устата ѝ и аз ѝ благодарих. Седна до мен по турски и аз поднесох една хапка от шоколадовия десерт.

- Ммм, добро е. От къде го взе?

- Аз го правих.

- Да бе! – възкликнах невярващо към нея.

- Е, каква е тази реакция сега? – засмя се.

- Лъжеш ме. Не си го правила ти.

- Аз го правих, бе. – отново се засмя, а аз просто седях и мигах докато ядях.

- Ама, то е много хубаво.

- Е, трябва да е гадно, за да съм го правила ли, Коки?

- Нее, ох, имам предвид, че не подозирах че те бива в кухнята. Което е огромен плюс. Готвеща гимнастичка, ей това вече е двоен джакпот. Можеш ли да станеш по-перфектна, а?

- Не съм перфектна.

- За мен си. – и не го казвах просто така, а го мислех. Бузите ѝ леко порозовеняха и аз се усмихнах. Приближих се и я целунах, а тя имаше вкус на шоколад и фъстъчено масло. - Ммм, вкусно Джуджи. - целунах я още веднъж, а тя се изкикоти. 

Още миг моя (ВИС-3 №8) (18+)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora