Глава 39 - Сърцето ми беше счупено

1.3K 144 328
                                    


МАЛЕ, ОТДАВНА НЕ МИ СЕ БЕШЕ СЛУЧВАЛО ДА КАЧВАМ ПРЕЗ ТОЛКОВА МАЛЪК ПЕРИОД ОТ ВРЕМЕ. ХИХИИИИИИ, ГОРДА СЪМ ОТ СЕБЕ СИ! 

ТАКА, СЪРАТНИЦИ, ГЛАВАТА Е ДЪЛГА, ЗАБАВНА, ЛЕКО ПИПЕРЛИВА, АБЕ, ИМА СИ ОТ ВСИЧКО, ДЕТ' СЕ ВИКА И СЕ НАДЯВАМ ДА ВИ ХАРЕСА, А АКО Е ТАКА ЗНАЕТЕ КАКВО ДА ПРАВИТЕ - ИСКАМ ВОТОВЕ И КОМЕНТАРИ, ТАКА КАКТО ДЖУДЖИ Я БОЛЕШЕ ЗАДНИКА, ХИХИИИИ. 

ЕНИУЕЙЙЙ ЛОВВ ЮЮЮЮ

ЕНДЖОЙЙЙЙ!

*Джулия*


След това ни скарване бяхме изпаднали в нещо период на затишие. И се надявам само да не беше преди буря. Ремонтът у тях вече беше приключил и официално живеехме заедно и не можех да бъда по-щастлива. А, и имахме доста повече време насаме от което бях истински доволна. Малко ми беше жал да цапам кухнята, тъй като беше нова и бляскава, но в крайна сметка се наложи, защото веднага се събрахме. Забравих да спомена и че си бях взела и Силвестър и сега само гледах дали случайно всички врати и прозорци са затворени, защото не бяха ли...с тези кучета долу...мисля, че няма нужда да завършвам изречението. О, и орлицата на моя любим мъж беше тук и за нея ми се провеждаха курсове по обучение. Точно никога не си бях представяла, че ще гледам орел вкъщи, но пък поне с нея се разбирахме. Понякога имах чувството, че ме слушаше повече от стопанина ѝ и Силвестър. Сега към зоопарка оставаше да си вземем един гущер, за което още навивах Коки, но той се дърпаше и наистина обмислях дали един ден просто да не се прибера с една игуана. Едва ли щеше да се ядоса много, нали?

Ударите от моя скъп бивш също бяха спрели, предполагам мутрите си бяха свършили работа. Не е за вярване само колко спокойно го приемах. И онази вечер като ми го каза и сега...уау, май наистина си личеше, че и аз бях закърмена с мафиотска кръв. Или пък прекарвах доста време около мутри. Живеех с тях, по дяволите.

Когато бях приключила с готвенето изключих фурната и се уверих, че е затворена и няма нищо по плотовете, което може да бъде съборено от Силвестър преди да с направя кафе и да сляза долу както бях обещала.

...


Прекарах по-голямата част от деня долу при Ванеса и Ясмина, но се качих горе, за да се оправям понеже довечера щяхме да излизаме. Пооправих в кухнята, после влязох да се къпя. След като се изкъпах се преоблякох и отново се заврях в кухнята докато чакам моя любим да се прибере. И той се прибра малко преди шест часа. 

Още миг моя (ВИС-3 №8) (18+)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant