НЕ, СЪРАТНИЦИ, НЕ СЪНУВАТЕ, ХД. ОТБИВАМ СЕ ЗА МАЛКО, КОЛКОТО ДА ВИДИТЕ, ЧЕ СЪМ ОЩЕ ЖИВА (ПОНЕ ВЪНШНО) И ОТНОВО ЗАЧЕЗВАМ. ПРИЧИНАТА ДА ВИДИТЕ ТОВА ДНЕС Е, ЧЕ МИ ДОЙДЕ МУЗАТА, А ЕДНА ВЯРНА СЪРАТНИЧКА БЕШЕ СОЛИДАРНА С МЕН И ЗА ДА МОЖЕ ВСИЧКИ ВИЕ ДА ЧЕТЕТЕ МЕ ОТМЕНИ В НЯКОИ ДРУГИ ЗАДАЧКИ.
ТАЗИ ГЛАВА Е ДЪЛГА И В ГОЛЯМАТА СИ ЧАСТ ЛИШЕНА ОТ ВСЯКАКВА СЕРИОЗНОСТ, НОООООО ПЪК РАДВА.
АКО ВИ Е ХАРЕСАЛА ЗНАЕТЕ КАКВО ДА ПРАВИТЕ - ИСКАМ ВОТОВЕ И КОМЕНТАРИ В ТАКОВА КОЛИЧЕСТВО В КАКВОТО ИСКАМ МАЙ МЕСЕЦ ДА МИНАВА И АКО ОЦЕЛЕЯ ДО ПЪРВИ ЮНИ ОБЕЩАВАМ ДА ВДИГНА БАНКЕТ.
ЕНИУЕЙЙЙ ЛОВВ ЮЮЮ
ЕНДЖОЙЙЙ
(НЕ СЪМ РЕДАКТИРАЛА АБСОЛЮТНО НИЩО, ТАКА ЧЕ ПРОСТЕТЕ. АКО БЯХ РЕДАКТИРАЛА ЩЯХ ДА СЕ ЗАБАВЯ ОЩЕ, А АКО СЕ ЗАБАВЯ И СЕКУНДА ПОВЕЧЕ ДЖИДЖИТАТА ЩЕ МЕ УБИЯ.)
*Джулия*
Може би бях един от малкото хора, които не обичаха рожденият си ден. Не го мразех и не изпадах в депресия от това, че остарявах с още една година просто ми идваше в повече всичкото това суетене около мен. Или пък повече помогна факта, че точно днес ми се падна да имам изпит и се молех на всички богове да го мина с тройка, защото това беше най-хубавият подарък, който можех да получа. И в крайна сметка желанието ми се сбъдна и вече можех спокойно да се натреса у Анджелина и. Йей. Нямах търпение. Напът за вкъщи минах през магазина все пак да купя няколко кутии бонбони за и някакви други сладки неща. Освен това минах и набързо до аптеката, а след това звъннах и на Ванеса да я питам дали да взимам още нещо за довера, но тя каза че са взели всичко и наистина взех само това. И като казах Ванеса, се сетих че синковецът ѝ днес нито ми беше звънял, нито нищо и това определено не ми харесваше, но пък ако си мислеше че аз ще му звънна, то тогава жестоко се лъжеше. Пък и сигурно ми готвеше някоя изненада и ме мислеше за толкова тъпа, че да не се усетя. Поне му давах достатъчно време, за да се приготви докато аз съм в най-добрата ми приятелка. .
Паркирах пред тях и заобиколих до другият вход, тъй като от онзи при паркинга нямаше как да ми отвори и ѝ звъннах.
BẠN ĐANG ĐỌC
Още миг моя (ВИС-3 №8) (18+)
Lãng mạnСвикнал съм винаги да получавам това, което искам, но точно едно определено момиче така и не успях да получа с едно щракване на пръстите и това ме караше да огладнявам още повече за нея. За една ниска, малка, апетитна брюнетка, която срещнах на почи...