Глава 10 - Среща с мафиот от едно време

1.6K 150 258
                                    

ТАЗИ ГЛАВА ВЕЧЕ ПРЕДВИДЕНА ЗА УТРЕ, НОООО ХАЙДЕ СЕГА...ЧЕРПЯ ВИ С НЕЯ ДНЕС ПОНЕЖЕ ВИ ОБИЧАМ



НАДЯВАМ СЕ НОВАТА 2022 ДА БЪДЕ ОЩЕ ПО-ХУБАВА И ДА БЪДЕМ ЗДРАВИ, ЩАСТЛИВИ И ДА ПОСТИГНЕТЕ ВСИЧКИТЕ СИ ЦЕЛИ, СЪРАТНИЦИ.

НАДЯВАМ СЕ НОВАТА ГЛАВА ДА ВИ ХАРЕСА И АКО Е ТАКА ЗНАЕТЕ КАКВО ДА ПРАВИТЕ - ИСКАМ ВОТОВЕ И КОМЕНТАРИ, ТАКА КАКТО НАИСТИНА ТОВА ГО ПРЕВЪРНАХ В МЮЗИКЪЛ, ХАХА.

И САМО ДА КАЖА, ЧЕ И ТАЗИ ГЛАВА МИ Е ОТ ЛЮБИМИТЕ, ХД. ПРАВЕТЕ СИ МУ СМЕТКАТА ЗНАЧИ.

ЕНИУЕЙЙЙ ЛОВВВ ЮЮЮ

ЕНДЖОЙЙЙ





*Джулия*


Би било огромно недоразумение, ако кажа че не се вълнувах за довечера. Още повече, че днес ми беше почивен ден и се чудех какво да правя. Добре, че имах записах час за фризьор, та там отбих няколко часа докато ме изправят и боядисат. Да, определено не обичах да се задържам с една прическа или цвят за по-дълъг период от време. Върнах се пак към червеното и се чувствах прекрасно. Още повече, че довечера имах и среща. Не помня кога за последно ми се беше случвало нещо подобно, може би от тийнейджърските години насам. Даже не помня и тогава да съм ходела по срещи. С бившият ми приятел се запознахме във фитнеса и за цялата ни двегодишна връзка да ме е завел няколко пъти на дюнери, но дотам.

Дори първото ни виждане беше на кино, като ме заведе после на една гледка с надеждата че ще ме чука в колата. Само че парашутът не му се отвори тогава, а доста след това.  Сега той не беше непременно пълен идиот, обичах си го и той ме обичаше, при това той мен много повече и ме ревнуваше и от въздуха. Само че не говорех за безобидна ревност, а за ревностно обсесивно състояние което граничеше с лудост в повечето случаи. И това ни и раздели. Само че той не беше точно на същото мнение и затова се и наложи да си извадя ограничителна заповед срещу него.

Бях застанала пред гардероба си и се чудех какво да облека. Дори не знаех къде ще ходим, по дяволите. Добре, имах нужда от помощ от приятел. Набрах най-добрата си приятелка и зачаках да ми вдигне.

-      Алооо?

-      Имамее проблем. – реших да даваме по същество.

Още миг моя (ВИС-3 №8) (18+)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora