ТАЗИ ГЛАВА Е ПО-СКОРО ПЪЛНЕЖ, АМААА ПОНЕ Е СЛАДКА, ХД.
ЧЕСТИТ ВИ ВАНЬОВДЕН НА ВСИЧКИ ВАНЧОВЦИ, ВАНЧЕТА, КАЛОЯНОВЦИ, ЙОАНОВЦИ И ВСИЧКИ, КОИТО ПРАЗНУВАТ ДНЕС.
СРЕД ЗВЕЗДНИТЕ ПРАЗНУВАЩИ ДНЕС СА ИМЕННО НАШИЯТ ЛЮБИМ ИВАН-КАЛОЯН И НЕГОВИЯТ ДЯДО КАЛОЯН, НА КОЙТО Е И КРЪСТЕН, ХД. ЧЕСТИТ ВИ ИМЕН ДЕН И ДА СИ КАЗВАТЕ ИМЕНАТА С ГОРДОСТ (НЕ, ЧЕ НЕ ГО ПРАВИТЕ ПО ПРИНЦИП, НО ТОВА Е ОТДЕЛЕН ВЪПРОС, ХД.)
ПОНЕЖЕ НАЛИ ЗАРАБОТВАМ И КАТО ЗОНА ЗА ПОЗДРАВИ ИСКАМ СПЕЦИАЛНО ДА ПОЗДРАВЯ IvetaStefanova0
И - идиотка изкуфяла, напълно изтрещяла
В - водка пие за утеха, пише я на Иван-Калоян на сметка
Е - еротично огнена машина, секс и половина, съблазнява ги по петима
Т - такава като тебе няма да пие до забрава
А- агресивно пребива всяка дето Иван-Калоян да пипне си позволява
Това си ти в нашите очи, Ивета! Нашата кралица, нашата шефка, нашата мутреса! Пожелаваме ти името ти да ти носи само радост, гордост и късмет! Честит имен ден! Обичаме те!
- Неса, Джиджи и компания
(Не са моите Неса и Джиджи да подчертая, да не става объркване, хд)
ТАКА С ТОВА КАЗАНО ВЕЧЕ МОЖЕМ ДА ПРОДЪЛЖИМ ПО СЪЩЕСТВО. АКО ГЛАВАТА ВИ Е ХАРЕСАЛА ЗНАЕТЕ КАКВО ДА ПРАВИТЕ - ИСКАМ ВОТОВЕ И КОМЕНТАРИ, ТАКА КАТО ТАКЪВ ТЕЖЪК СЛУЧАЙ КАТО ИВАН-КАЛОЯН ЧОВЕЧЕСТВОТО НЕ Е ВИЖДАЛО СПОРЕД ДЖУДЖИ, ХИХИИ.
ЕНИУЕЙЙЙ ЛОВВВ ЮЮ
*Джулия*
- Приемаш ли гости? – едната близначка ме изненада, когато се появи в бара и се настани срещу мен на стола.
- Заповядай. – свих рамене.
- Какво става?
- Тези нашите пак се скараха и нещо някак си днес ми дойде в повече. Реших да дойда при теб на спокойствие. – въздъхна и прокара ръце през лицето си. Вдигнах поглед и сбръчках вежди. Не изглеждаше много свежа, честно казано. Не мисля, че някога бях виждала Принцеса Емина с торби под очите. Или която и да е от двете принцеси.
أنت تقرأ
Още миг моя (ВИС-3 №8) (18+)
عاطفيةСвикнал съм винаги да получавам това, което искам, но точно едно определено момиче така и не успях да получа с едно щракване на пръстите и това ме караше да огладнявам още повече за нея. За една ниска, малка, апетитна брюнетка, която срещнах на почи...