ЗДРАВЕЙТЕ-ЗДРАВЕЙТЕ, СКЪПИ УАТПАД СЪРАТНИЦИ! КАК СТЕ ДНЕС? НАДЯВАМ СЕ ДОБРЕ. КАКА ВИ Е ОТНОВО ТУК С НОВА ГЛАВА И СЕ НАДЯВАМ ДА ВИ ХАРЕСА И АКО Е ТАКА ЗНАЕТЕ КАКВО ДА ПРАВИТЕ - ИСКАМ ВОТОВЕ И КОМЕНТАРИ, ТАКА КАКТО ИВАН НЕ СЕ БЕШЕ КАЧВАЛ В РЕЙС ОТ УЧЕНИЧЕСКИТЕ СИ ГОДИНИ НАСАМ, ХД.ЕНИУЕЙ ЛОВВ ЮЮЮ
ЕНДЖОЙЙЙ
*Иван-Калоян*
(Два месеца по-късно)
Със сигурност не ми стана приятно, когато видях че ме беше блокирала. Още по-неприятно ми стана, когато си направих още един профил, но там отговори така и не получих. Първоначално все бях тръгнал към Будва, обаче, после се разубедих. Щом така беше решила – хубаво. Нямаше да ѝ тичам по задника. И моето търпение все пак си имаше някакви граници. Щом така искаше – така да бъде, само че тъпото беше че не бях направил нищо за да заслужа подобно отношение. Погрижих се статиите да бъдат изтрити и то заради нея, а не заради ме, защото ми беше абсолютно все тая какво се пише по мой адрес, но на нея не ѝ беше и аз уважавах това. В крайна сметка този един месец не се оказа толкова зле, а той пък после се превърна в два и две седмици. Добре де, липсваше ми малко, но не беше чак такава драма каквото я изкарвах когато бяхме заедно. Може би отговорът на това се криеше във факта, че егото ми беше наранено и аз отказвах да страдам по нея. Мозъкът ми дори не можеше да асимилира подобна мисъл. Блокираше я. Точно както тя беше блокирала мен. Бих заменил лятото за зима с нея. Каква глупост само. А, това че мислех да остана и да не си взема изпитите? Още по-голяма глупост, която нямаше да си простя ако бях направил. Май вече знаех какво беше да попаднеш в капана на добрият секс, но добре че се оттървах на време докато все още положението не беше толкова зле, че наистина да го направя. А, да и освен това скъпата ми бивша реши да направи песен за мен, която беше вечното любовно клише за това колко по-добре била без мен и как не съм могъл да я превъзмогна, а всъщност беше точно обратното. Аз бях този, на който му беше по-добре и о, да определно смених я с Джуджи и бих го направил отново. Само не знаех защо си мислеше, че може да ме провокира по този начин, като беше повече от ясно че аз отдавна нямах нищо към нея, но някои хора отказваха да го приемат предполагам.
ESTÁS LEYENDO
Още миг моя (ВИС-3 №8) (18+)
RomanceСвикнал съм винаги да получавам това, което искам, но точно едно определено момиче така и не успях да получа с едно щракване на пръстите и това ме караше да огладнявам още повече за нея. За една ниска, малка, апетитна брюнетка, която срещнах на почи...