Глава 15 - Първа среща със свекървата

1.6K 145 246
                                    



ДОБРЕ, ЗНАМ ЧЕ МЕ НЯМАШЕ ДОСТА ВРЕМЕ, НО КАТО КОМПЕНСАЦИЯ СЕГА ЗА ВАС ИМАМ НОВА ДЪЛГА, ЗАБАВНА И СЕКСИ ГЛАВА И СЕ НАДЯВАМ ДА ВИ ХАРЕСА, А КО Е ТАКА ЗНАЕТЕ КАКВО ДА ПРАВИТЕ - ИСКАМ ВОТОВЕ И КОМЕНТАРИ, ТАКА КАКТО ДЖИДЖИ ИМАШЕ ПЪРВА СРЕЩА СЪС СВЕКЪРВАТА, ХД. 

ЕНИУЕЙЙЙ ЛОВВ ЮЮЮ

ЕНДЖОЙЙЙ

*Джулия*


В момента проклинах всичко живо, за това че не бях сложила телефона си на вибрация поне, защото някой реши че беше окей да ме събуди. Иван измрънка нещо, което приличаше на доста цветущи псувни и се обърна на другата страна докато аз се добирах сънено до телефона си.

- Ало? – сложих телефона на ухото си заспало и ми отне малко повече време от нужното да разбера, че беше майка.

- Спиш ли?

- Не, мамо, джанки бера. – измрънках.

- Снощи не ми звънна. Притесних се.

- Прибрах се късно. Бях втора смяна. Какво има?

- Нищо няма. Да си те чуя.

- Хайде, затваряй го този телефон. Искам да спя. – Иван избоботи и се обърна пак към мен, гушкайки ме. Махнах телефона от ухото си и го закрих с ръка.

- Мълчи! Говоря с майка! – скарах му се шепнешком.

- Браво. Аз пак искам да спя.

- Джулия, това мъж ли беше?

- Не, мамо, телевизора. Забравила съм го снощи и съм заспала.

- Мхммм.

- Хайде после ще ти звънна след закуска.

Побързах да затворя и захвърлих телефона до мен.

- Как можа? Майка те чу.

- И какво?

- Няма да ме остави намира сега.

- То и вие мен не ме оставихте намира. – изпуфтя и се завъртя по гръб, но не пропусна да се отрие в мен. - Щях да ти простя, ако ме беше събудила с целувка или свирка, като нормална жена.

- А, значи не съм нормална жена, така ли?

- Ти ми го покажи това. – ухили се.

Още миг моя (ВИС-3 №8) (18+)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant