ОТНОВО КЪСЕН ЪПДЕЙТ, СЪРАТНИЦИ, НООО ПЪК ЗА СМЕТКА НА ТОВА Е ОГРОМЕН И ИМА ОТ ВСИЧКО ПО МАЛКО...ИЛИ МНОГО, ХИХИ.
НАДЯВАМ СЕ ГЛАВАТА ДА ВИ ХАРЕСА И АКО Е ТАКА ЗНАЕТЕ КАКВО ДА ПРАВИТЕ - ИСКАМ ВОТОВЕ И КОМЕНТАРИ, ТАКА КАКТО ЖЕНА СЕДНЕ ЛИ НА ЕДНА МАСА С ИЛИЕВИ АВТОМАТИЧНО СТАВА ТЯХНА СНАХА, ХД.
ЕНИУЕЙЙ ЛОВВ ЮЮЮЮ
*Джулия*
Докато се усетя и октомври си беше заминал почти, а с Иван бяхме неразделни от един месец точно. И днес...щях да пръсъствам на първото събиране с цялото семейство. Повече се притеснявах отколкото нещо друго, но нямаше как да откажа вече, защото имах официална покана от не кой да е от Калоян Илиев за рожденият му ден и някак си нямах топките да откажа. И заради това вчерашният ден прекараме в пазар с Иван, защото си нямах и на идея какво ще облека, а днешният пък го прекарах в приготовления, защото бях и на фризьор.
- Пак ли си с това гнусно червено? – на мама ѝ призля щом се прибрах и ме видя. Оставих си чантата и се нацупих.
- Не е гнусно, много си е хубаво. – вирнах нос и минах покрай нея. Измих си ръцете, а после си сипах чаша вода.
- В колко ще излизаш ти?
- Рожденият ден е от осем, Иван каза че ще ме вземе към седем и половина някъде. Защо?
- Да ми помогнеш малко с чистенето преди това.
- Окей.
...
Физиономията на лицето на Иван се промени щом ме видя и се облещи целият. Да, знам, рядко обличах нещо различно от спортни екипи или дънки, или някоя лятна рокля лятото и предполагам беше истински шок за него да ме види в рокля по тялото и обувки на висок ток.
- Какво, бре? – засмях се, навеждайки се за да хвърля якето си отзад на седалката, а сега вече Иван беше зает да ме зяпа в циците. – Коки?
- Изглеждаш...изглеждаш...уау.
Изкикотих се и се качих вътре в колата. Поздравихме се с целувка, а той отново погледна в деколтето ми и прехапа устни.
- Jebote, после само да се приберем и ще ти пръсна прасковката.
- Ако си в състояние да го направиш.
BẠN ĐANG ĐỌC
Още миг моя (ВИС-3 №8) (18+)
Lãng mạnСвикнал съм винаги да получавам това, което искам, но точно едно определено момиче така и не успях да получа с едно щракване на пръстите и това ме караше да огладнявам още повече за нея. За една ниска, малка, апетитна брюнетка, която срещнах на почи...