Бонус гласа - Миришеше на Сърбия

1.2K 134 150
                                    







ПОДНАСЯМ ВИ ЕДНА ИЗНЕНАДКА, СЪРАТНИЦИ И СЕ НАДЯВАМ ДА ВИ ХАРЕСА, ХД.

АКО ТОВА СЕ СЛУЧИ ЗНАЕТЕ КАКВО ДА ПРАВИТЕ - ИСКАМ ВОТОВЕ И КОМЕНТАРИ, ТАКА КАКТО ЕДНА ОПРЕДЕЛЕНА ДЕВОЙКА ОБИЧА МЪЖЕ, КОИТО МИРИШАТ НА СЪРБИЯ, ХД.

ЕНИУЕЙ ЛОВ ЮЮЮ

ЕНДЖОЙЙЙЙ

ЕНДЖОЙЙЙЙ

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.


*Емина*


- Svi se brodovi, zovu kao ti i sve reke su, reke ljubavi! Nose me u raj, u tvoj zagrljaj, topao i nežan kao zavičaj! Svi se brodovi, zovu kao ti i sve reke su, reke ljubavi! Nose me u raj, u tvoj zagrljaj, topao i nežan kao zavičaj! Volim momke koji piju rakiju! Volim ih jer mirišu na Srbiju! U milion oni se prepoznaju, volim ih jer me na tebe sećaju!

Количеството алкохол, което бях изпила отдавна ме беше накарало да забравя за всички задръжки и просто подскачах на бара и се дерях да пея заедно със сестра ми и момичетата.

- Volim momke koji piju rakiju, koji piju! Volim ih jer mirišu na Srbiju, na Srbiju! U milion oni se prepoznaju, oni znaju! Volim ih jer me na tebe sećaju! – със сестра ми си крещяхме в лицата и докато подскачахме пяната хвърчеше навсякъде.

- Sta ti radi rodbina?

- Rodbina je zaspala!

- Tako rano zaspala?

- Napila se, napila!

- A zato se napila?

- Celu noć je slavila! – изкрещях.

- Сelo bure popila na cisto se opila!

- To, to, to je to hajmo svi da igramo to, to, to je to hajde da se volimo! To, to, to je to hajmo svi da igramo to, to, to je to celu noc da pevamo! Hajde, hajde, sviraj gajde!

Светлините угаснаха, а музиката спря тотално и това ни накара да млъкнем и да се огледаме. Тишината бе нарушена от един продължителен тон на йониката, после от още един и още един и накрая светлините започнаха да присветват отново в тон с музиката и започнахме да разпознаваме песента и изкрещяхме. Цялата дискотека започна да подскача, включително и ние.

Още миг моя (ВИС-3 №8) (18+)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن