Глава 16 - Май не исках

1.3K 151 127
                                    







ДОБРЕ ДОШЛИ НА БАЛКАНСКАТА КОАЧЕЛА И ИЗТРЕЗНЯВАНЕТО СЛЕД НЕЯ, ХД.

НАДЯВАМ СЕ ГЛАВАТА ДА ВИ ХАРЕСА И АКО Е ТАКА ЗНАЕТЕ КАКВО ДА ПРАВИТЕ - ИСКАМ ВОТОВЕ И КОМЕНТАРИ, ТАКА КАКТО НЯКОЙ ВСЕ ПАК УСПЯХА ДА ГО НАПИЯТ, ХД.

ЕНИУЕЕЙЙЙ ЛОВВВ ЮЮЮ

ЕНДЖОЙЙЙ


(ИМА ДОСТА ЦИНИЗМИ ТУК, ТЪЙ ЧЕ ПРЕДУПРЕДЕНИ СТЕ)

*Иван-Калоян*

Носеше ми истинско щастие да гледам Джиджи как се забавлява. Вярно, не беше нейната музика или поне тя така твърдеше, но мисля че вече започваше да свиква и дори я бях хващал да си тананика и сега викаше заедно с нас и подскачаше. Но все пак това беше баба и тя и мъртъв човек от гроба можеше да вдигне щом запее. Просто си беше огън жена, от юга. Енергията ѝ можеше да запали пожар на сцената.

-      Хайдее! Къде са сеньоритите? Къде са сеньорите?  Ove noći napraviću lom! Ove noci biće sve po mom'! Haljina uska, bas mi se djuska! Какво?

-       Zove nas, zove ludilo!

-      Бравооо! Uz ritam latino, ma biće nam fino, hajde, bambino, tekilu na silu, ma samo u stilu kod tebe u krilu! Sexy senorita posle tri mohita, ma biće dolće vita igraj, mi bonita sexy, sexy! Бравооо! Sexy senorita! Sexy, sexy! И вторият куплет знам. Ove noći biće moje sve, ove noci ne postoji ne! Nocas sam jaca od svih igraca zove nas, zove ludilo! Sexy senorita posle tri mohita, ma biće dolće vita igraj, mi bonita sexy, sexy! Sexy senorita! Sexy, sexy!

-      Uz tebe sam htela ljubav biti, crne oći mesto vina piti uz tebe sam htela ostariti!  Uz tebe sam htela ostariti! Hop, hop! Jutro je, jutro je! Kad te nema bolje da se -

-      Nisam ni probudila nema mesta na jastuku koje nisam ljubila zeljo moja, zeljo moja zeljo moja! Kad te nema bolje da se nisam ni probudila nema mesta na jastuku koje nisam ljubila zeljo moja, zeljo moja zeljo moja!

-      Хайде сега една женска песен, която я обичат и мъжете. Искам всички да пеем, обаче. Trazim drugog, al srce neće

-      Neće ni da zna, neće ni da zna! – микрофонът беше насочен към публиката и ние ѝ помогнахме.

-      Ljubim drugog, al srce pati, pati ko da zna, pati ko da zna. Volela sam, volela, volela sam ga!

-      Čekala sam , čekala srce da mi da!

-      Volela sam, volela, volela sam ga! Čekala sam , cekala srce da mi da. Srca da mi da!

-      Ne treba mnogo da te ukrade i da te vodim ja odavde! Sa mnom ti brane, drugim ti hvale, nije posteno, nije posteno! – пеех на Джуджи с усмивка и за моя изненада тя знаеше тази песен. Знаех си, че беше скрита лимонка.

Още миг моя (ВИС-3 №8) (18+)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora