ЗДРАВЕЙТЕ, ЗДРАВЕЙТЕ, СКЪПИ УАТПАД СЪРАТНИЦИ! КАК СТЕ ДНЕС? НАДЯВАМ СЕ ДОБРЕ. КАКА ВИ Е ТУК С НОВА ГЛАВА И СЕ НАДЯВАМ ДА ВИ ХАРЕСА, А АКО Е ТАКА ЗНАЕТЕ КАКВО ДА ПРАВИТЕ - ИСКАМ ВОТОВЕ И КОМЕНТАРИ, ТАКА КАКТО ИВАН- КАЛОЯН Е АДСКИ СЕКСИ МЪЖ И ПОЛОВИНА, ХД.
ЕНИУЕЕЙЙЙ ЛОВВ ЮЮЮ
ЕНДЖОЙЙЙЙ
*Иван-Калоян*
Джулия както Джуджи каза, че се казва по лична карта всъщност не беше много трудна за откриване. Трябваше само да се свържа с малкият компютърен гений известен като мой братовчед и за десет минути имах всички нейни профили в социалните мрежи, че и клипове от световното по гимнастика преди две години, където беше спечелила златен медал. Един от много ѝ всъщност. И също се оказа, че е от София и имахме доста общи приятели. Цял ден гледах снимките ѝ и се усмихвах. Беше голяма красавица. Разбира се, това вече го знаех, но в профилите ѝ имах възможността да я виждам в други светлини и това ми харесваше. И също така забелязвах, че обичаше да сменя цвета на косата си доста често. В началото на годината е била розова, преди това руса, а само до преди две седмици червенокоса и това червено...майко, това червено. Не, че кестенявото не ѝ седеше добре или не си я харесвах и така с едро къдравата коса, но с права или вълниста червена коса беше като Ариел. Само сините очи ѝ липсваха. На Джуджана всичко ѝ отиваше.
- По зле си и от Тити с този телефон днес. Не отделяш очи от него.
- Mrš! – озъбих се на сестра ми, когато се опита да надникне в телефона ми.
- Мамооо, Иван гледа голи какички!
- Браво моето момче. – чух гордостта в гласа на тате и завъртях очи.
- Вие друга работа освен да ме гледате под лупа нямате ли си, бре? Какво сте се вторачили в мен?
- Как е барманката, бре?
- Добре е. – озъбих се и на дядо.
- Jaoo божее, по-раздразнителен си и от мама по време на цикъл? Всичко наред ли е? – този въпрос дойде от Емина и аз се намръщих.
- Ще спрете ли да ме дразните?
- Спокойно де, човече, по-зле си и то незадоволена лелка.
DU LIEST GERADE
Още миг моя (ВИС-3 №8) (18+)
RomantikСвикнал съм винаги да получавам това, което искам, но точно едно определено момиче така и не успях да получа с едно щракване на пръстите и това ме караше да огладнявам още повече за нея. За една ниска, малка, апетитна брюнетка, която срещнах на почи...