ЗДРАВЕЙТЕ,ЗДРАВЕЙТЕ, СКЪИ УАТПАД СЪРАТНИЦИ! КАК СТЕ ДНЕС? НАДЯВАМ СЕ ДОБРЕ. КАКА ВИ Е ОТНОВО ТУК С НОВА ГЛАВА И СЕ НАДЯВА ДА ВИ ХАРЕСА И АКО Е ТАКА ЗНАЕТЕ КАКВО ДА ПРАВИТЕ - ИСКАМ ВОТОВЕ И КОМЕНТАРИ, ТАКА КАКТО НА ДЖУДЖИ Ѝ СВЕТНАХА ОЧИТЕ ЩОМ ЧУ ШОКОЛАД,ХД.ЕНИУЕЙ ЛОВ ЮЮЮ
ЕНДЖОЙЙЙ!
*Джулия*
Днешният ден определено беше скучен, а единственото по-различно нещо беше факта, че ми се наложи да покрия две смени и бях цял ден тук. Отвън Иван и семейството му викаха както всеки друг ден и по това разбирах, че всички бяха добре. Не е за вярване кога бях намерила това за нормално. И като заговорих за вълка или по-скоро за лъвският орел той взе, че се появи заедно със семейството си и се изненада щом ме видя, но после се усмихна.
- А! Ти още ли си на работа?
- Не се ли радваш да ме видиш?
- Глупости, прасковке, знаеш... драго ми става щом те видя.
Мхммм, обзалагах се че беше така.
- Мхммм, не се и съмнявам. – завъртях очи. – Какво ще обичаш?
- Теб.
- Мм, твърде жалко че не съм в менюто тогава.
- Така е, ти си предложение само за истински ценители. Като мен.
- Лелее. Направо ме очарова.
- Нали? – ухили се.
- Направо.
- Иначе освен теб ще искам една наливна от моята, че гледам няма кенчета.
- Как ще има, като ти я изпи? За една седмица два пъти доставяха. – засмях се докато му наливах в чашата.
- Специален талант.
- Да, специален талант е да се наливаш по цял ден с бира. Цяло чудо е, че нямаш бирено коремче още.
- Аз знам как да поддържам форма не се безпокой.
- Заповядай. – оставих чашата на бара.
- Hvala, lutko. Пиши го на нашата сметка. – намигна ми и изчезна с бирата си. Този беше намислил нещо. Определено беше намислил нещо.
...
От всичко най-много мразех да работя втора смяна, защото вечерно време хората изперкваха, особено и след като си пийнат повече. Да, въртях добър оборот, но изживяването не беше много добро.
ESTÁS LEYENDO
Още миг моя (ВИС-3 №8) (18+)
RomanceСвикнал съм винаги да получавам това, което искам, но точно едно определено момиче така и не успях да получа с едно щракване на пръстите и това ме караше да огладнявам още повече за нея. За една ниска, малка, апетитна брюнетка, която срещнах на почи...