ЗДРАВЕЙТЕ -ЗДРАВЕЙТЕ, СКЪПИ УАТПАД СЪРАТНИЦИ! КАК СТЕ ДНЕС? НАДЯВАМ СЕ ДОБРЕ. КАКА ВИ Е ТУК С НОВА ГЛАВА И СЕ НАДЯВАМ ДА ВИ ХАРЕСА, А АКО Е ТАКА ЗНАЕТЕ КАКВО ДА ПРАВИТЕ. ИСКАМ ВОТОВЕ И КОМЕНТАРИ, ТАКА КАКТО ДЖИДЖИ Е ВДЪХНОВЕНИЕТО НА КОКИ, ХД.ЕНИУЕЙЙЙЙ ЛОВВВ ЮЮЮЮ
ЕНДЖОЙЙЙ
БЛАГОДАРЯ И НА ГАЗЕТО МИ ЗА СЪРЦЕРАЗДИРАТЕЛНАТА ПОЕМА!
*Джулия*
Не знам какво си бяха говорили отвън, но Иван се върна различен. Просто седна до мен и протихна, като единствено пиеше. Без да прави сцени, без да танцува, нищо. Стана време да си тръгваме и той стана стана от първият път без да се пазарим. И в таксито също се държа напълно нормално. За пръв път Иван беше толкова послушен. Даже беше невероятно колко послушен и смирен беше, дори не пожела да отиде да си допива с другите, а директно каза че си ляга и се качихме горе. По-скоро аз го качих, защото той не беше леко в състояние, но поне се държеше прилично и не се отпускаше в ръцете ми, ами ме оставяше да му помагам. Качихме се на третият етаж и той изрита обувките си отвън на стълбището. Отворих вратата и влязохме вътре. Излегна се на леглото по гръб и въздъхна.
- Ела да те съблека. – изправих го след като се настаних в скута му, а той ме гледаше с премрежени и плувнали от алкохол очи. Пое лицето ми е шепа докато аз се борех с копчетата на червената му риза. Сбръчках вежди, а той продължаваше да ме гледа и гали.
- Какво?
- Правила си го и преди, знаеш ли?.
- Какво?
- Да ме събличаш.
Не ми ставаше много хубаво да си го помисля, че бях сигурна че не бях единствената която го е събличала и слагала да спи, когато е пиян, но си прехапах езика.
- Също толкова красива си колкото преди, знаеш ли това?
- Коки, за какво говориш?
- Беше толкова красива онази нощ в хамбара, когато бях ранен, а после отнех невинността ти. Тогава ти предложих и брак и ти каза „Да". Беше най-хубавата нощ в живота ми.
Не отговорих с нищо, а просто преглътнах топката в гърлото си и съблякох напълно ризата от него и я оставих прилежно на леглото. Той се отпусна отново по груб, а на мен ръцете ми леко трепереха докато разкопчавах и панталона му, без да влагам и грам мисъл в това което правех, защото умът ми беше зает от нещо друго. Онази нощ в хамбара...когато бях ранен...брак. Мамка му, защо можех да си представя всичко това? Или беше спомен? Не, нямаше как да бъде спомен. Но тогава...тогава, защо ми звучеше познато.
YOU ARE READING
Още миг моя (ВИС-3 №8) (18+)
RomanceСвикнал съм винаги да получавам това, което искам, но точно едно определено момиче така и не успях да получа с едно щракване на пръстите и това ме караше да огладнявам още повече за нея. За една ниска, малка, апетитна брюнетка, която срещнах на почи...