Глава 26 - Джиджи си е вкъщи

1.4K 156 154
                                    


ЕТОООО МЕЕЕ, СЪРАТНИЦИИИИ! КАКА ВИ Е ТУК С НОВА ГЛАВА И СЕ НАДЯВАМ ДА ВИ ХАРЕСА И АКО Е ТАКА ЗНАЕТЕ КАКВО ДА ПРАВИТЕ - ИСКАМ ВОТОВЕ И КОМЕНТАРИ, ТАКА КАКТО ГОСПОЖА СИМЕОНОВА НАКАРА ЩЕРКА СИ ДА СЕ ИЗЧЕРВИ, ХИХИ!

ЕНИУЕЙЙ ЛОВВВВ ЮЮЮЮ!

ЕНДЖОООЙ!


ЧАКАЙТЕ! ЗАБРАВИХ НЕЩО!


ИМАМЕ РОЖДЕНИЧКА ТУК. ДНЕС ПРАЗНУВА ЕДИН ПРЕКРАСЕН ПРЕДСТАВИТЕЛ НА МОЯТА ПРЕКРАСНА ЗОДИЯ. 

ЧЕСТИТ РОЖДЕН НА ШЕФКАААТААААА ОТ Gigi_but_not_Hadid И КОМПАНИЯЯЯЯ! ДА БЪДЕ ЖИВА И ЗДРАВА, ПРАВА, КОРАВА, МНОГО ЩАСТЛИВА И МНОГО ОБИЧАНА. 

IvetaStefanova0, ПОЖЕЛАВАМ ТИ ЕДИН ПРЕКРАСЕН ПРАЗНИК И ЖИВОТ ИЗПЪЛНЕН С НЕВЕРОЯТНО КРАСИВИ МИГОВЕ! ДЕРЗАЙ И СЛЕДВАЙ МЕЧТИТЕ СИ! 


СЕГА ВЕЧЕ

ЕНДЖОООООЙЙЙ



*Джулия*


Да оставам да спя тук не ми влизаше в плановете, но обстоятелствата го наложиха. С Иван се събухме изненадващо рано и се погушкахме малко преди да станем. Трябва да призная, обаче, гушкането беше едно от любимите ми неща. Мисля, че го предпочитах пред секса и не ми се мърдаше от тук. Беше ми толкова топло и приятно. 

- Бебчо, трябва да ставаме. Гладен съм. – още дори не беше изчистил гласа си от съня и звучеше още по-дрезгав от обикновено.

- Още малко.

- Имам работа в студиото, бебчо. Трябва да направя аранжимента на новата песен.

Ооо, това разбуди любопитството ми.

- Може ли да дойда?

- Разбира се. Но трябва да ставаме в такъв случай. – промърмори и аз затворих очи, когато ме целуна по челото.

Полежахме така още пет минути и той ми позволи да бъда първа в банята. Завлякох се на там още сънена и не знаеща къде се намирам и дори не ми беше направило впечатление, че бях гола докато някой не прочисти гърло. Ооо, вярно че и тя беше тук. Не казах нищо, а просто отвърнах на злобният ѝ поглед с още по-злобен и влязох в банята. Измих си лицето и зъбите първо, а после си хвърлих един бърз душ.

Още миг моя (ВИС-3 №8) (18+)Onde histórias criam vida. Descubra agora