Глава 8 - Серенади, романтични жестове и секси сънища

1.4K 148 325
                                    

ЗДРАВЕЙТЕ, ЗДРАВЕЙТЕ, СКЪПИ УАТПАД СЪРАТНИЦИ! КАК СТЕ ДНЕС? НАДЯВАМ СЕ ДОБРЕ. КАКА ВИ Е ТУК С ПОРЕДНАТА МУЗИКАЛНА ГЛАВА И ОСЪЗНАВАМ, ЧЕ ТОВА ЗАПОЧВА ДА ПРИЛИЧА НА МЮЗИКЪЛ, ХАХА.

НАДЯВАМ СЕ ДА ВИ ХАРЕСА И АКО Е ТАКА ЗНАЕТЕ КАКВО ДА ПРАВИТЕ - ИСКАМ ВОТОВЕ И КОМЕНТАРИ, ТАКА КАКТО ДЖУДЖАНА НОМЕРА СИ НЕ ОСТАВИ, ХД. 

ЕНИУЕЙЙЙЙ ЛОВВВ ЮЮЮ

ЕНДЖОЙЙЙЙ


*Иван-Калоян*


Толкова близо. Бях толкова близо до това да я целуна и тези малки лайна трябваше да провалят всичко. Разпсувах се и тръгнах да излизам от водата, но тя ме спря.

- Остави децата!

- Ще ги пребия.

- Иване, стига. – гледаше ме сериозно и аз се намръщих още повече. – Това са просто деца.

- Прекъснаха ни. Ако не бяха те вече щях да съм те целунал. – измучах сърдито.

- Щом не се случи, значи не е трябвало.

- Трябваше.

- Не. Не трябваше. – поклати глава.

- Трябваше.

- М-ъмм. – поклати глава.

- Джуджи! – погледнах я предупредително и тя вирна вежда.

- Добре, искам да се успокоиш сега.

- Ако ме целунеш.

- Добре.

Добре? Ухилих се. Ей, това беше нещо ново.

- Видя ли? Казах ти, че не можеш дълго да удържаш на моят чар.

- Хвана ме, мамка му.

- Хванах те, да. И сега си в лапите на един гладен лъвски орел. – измърках и затворих очи, приближавайки се към нея и устните ѝ, но целувка така и не последва и аз отворих очи стреснато. Джуджи я нямаше...отново, защото използва времето докато бях разсеян да ми се измъкне, но пък го забелязах точно на време за това да гледам златистият ѝ, гол и мокър задник докато излизаше от басейна. Ето, това вече беше гледка един път и май щеше да ми се наложи да прекарам малко повече време от необходимото във водата, защото се развълнувах. Така и не можех да разбера тази женска черта да възбудят един мъж и после да не се погрижат за него. Беше шибано нечестно.

Още миг моя (ВИС-3 №8) (18+)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora