Z pohledu Celeste:
,,Jaktože jde sem?'' Okamžitě se Zack postavil na nohy. To je opravdu tak pitomej nebo co?
,,No co by asi tak tady chtěl?'' Koukla jsem se na něj se zvednutým obočím. On na mě koukl ještě víc nechápajícím pohledem.
,,Jako vážně Zacku? Zapoj hlavinku. Nešla jsem do školy jelikož mi není dobře a pořád zvracím, tak mě jde asi zřejmě skontrolovat.'' Pokroutila jsem nad ním hlavou a zašla do koupelny. Musím se alespoň trochu upravit, nesmí poznat že jsem brečela.
,,Skontrolovat, to je doktor či co?'' Slyšela jsem jak zařval Zack z pokoje. Musela jsem se zasmát. Ze sekundy na sekundu na něj změnil názor a svůj postoj. Justin se opřel o rám dveří s překříženýma rukuma a pozoroval mě.
,,Co?'' Zasmála jsem se. Jsem z něj nervózní a v rozpacích.
,,Nic...'' Samolibě se usmál a dál mě pozoroval.
Já jsem se doupravila a vešla do pokoje. ,,Víš Zacku on je to pořád můj kluk, tak je asi jasný že se o mě bude bát a zajímat.'' Řekla jsem a vzápětí jsem rovnou vyšla z pokoje, jelikož Thomas už zřejmě zvonil u dveří.
Seběhla jsem dolů a otevřela mu dveře.
,,Ahoj lásko.'' Řekl a okamžitě mě chytil kolem pasu a dal mi pusu.
,,Ahojky.'' Usmála jsem se na něj.
,,Tak už je ti líp?'' Dal dlaň na mou tvář a palcem mě začal hladit.
,,Mnohem.'' Políbila jsem ho, no musela jsem se od něj odtáhnout jelikož jsem slyšela jak někdo dupe po schodech. No samozřejmě že to byl Zack s Justinem. Kdo jiný.
,,Čaute kluci.'' Kývl na ně Thom. Zack ho jen probodl pohledem a Justin ho ignoroval jako vždy.
,,Nevšímej si jich.'' Pošeptala jsem mu do ucha. Zmateně se na mě koukl, ale přikývl.
,,Um tak jak bylo ve škole?'' Zeptala jsem se ho, mezitím co si vyzouval boty.
,,Pruda. No ale všiml jsem si že Justin taky nebyl ve škole, a pak byl najednou tady. Jo a to mě vede k tomu proč je na mě Zack naštvanej nebo co?'' Vzala jsem si ho do kuchyně, kde bohužel seděli kluci.
,,Umm no Zack potřeboval pomoct s něčím v autodílně tak mu pomohl.'' Koukla jsem se na ně a všechno jsem říkala pomalu. Jsem strašně špatná lhářka, doufám že mi to Thomas sežere. Hlavně nesmím dostat výčitky.
,,Jo. Měl jsem hodně práce a Justin stejnak měl zůstat doma, tak jsem ho poprosil jestli by nešel na přesčas.'' Řekl Zack bez štipku zájmu a dál si jedl senvič, který si asi udělal. Nechápu, jak může takhle v klidu lhát. Justin ho celou dobu ignoroval. Párkrát se na mě koukl, ale jinak byl na mobilu a s někým si asi psal. Nevím.
,,Aha. No když budeš chtít pomoct řekni si.'' Řekl Thomas s úsměvem na tváři.
,,Hm já už svůj tým mám, tak neni potřeba.'' Odfrkl Zack.
Já jsem se jakoby zakuckala, aby Zack pochopil že to přehání. Koukl na mě a protočil očima.
,,No, nedáš si něco k pití?'' Zeptala jsem se a otevřela ledničku.
,,Ne děkuju.''
,,Fajn tak půjdeme nahoru.'' Řekla jsem a ledničku zase zavřela. Thomas už pomalu odcházel z kuchyně ke schodům. Naposledy jsem se koukla na kluky, kteří se na mě taky koukli. Pokroutila jsem hlavou a šla za Thomem.
Zavřela jsem za náma dveře a otočila se na Thomase. Vypadal zamyšleně. Jo chlapče kdyby jsi jen věděl. Povzdychla jsem si a šla pomalými kroky k němu.
ČTEŠ
HappyEnd or not?
FanfictionOna je milá. On je egoistický. Ona chce lásku. On chce sex. Jediné co mají společné je že oba zažijí těžké období které by ani jeden nečekali!! Zamilují se a budou mít HappyEnd, nebo ne? Budou ho prožívat spolu, nebo ne? Copyright ©2015 |Klarus...