Z pohledu Justina:
Kurva co tam dělali?! *Zřejmě nakupovali* No jo ty aby si se neozvalo co?! Když jsemje viděl spolu... To ani nejde popsat slovy co jsem cítil. A když jsem zahlídl jak se drželi to mě dosralo úplně. Okamžitě jsem musel vypadnout. Určitě jsem vypadal že se stydím nebo spíše že jsem v rozpacích, ale já nevěděl co říct. Byl jsem úplně mimo. Měl jsem smíšené pocity z toho že jsou tam spolu, že se drží za ruce a ještě mi přišlo že mě Thomas provokoval. Byl jsem nasranej a musel jsem přemýšlet dřív než něco řeknu.
Já v tom supermarketu byl jenom kvůli Olívii. Ano byl jsem za ní se jí omluvit.
/Flashback/
Nádech- výdech. Zaklepal jsem na dveře. Chvíli jsem čekal než jsem uslyšel dupot podpatků. Najednou se prudce otevřely dveře a v nich stála Olivie. Nasupená, naštvaná. Měla váhu převedenou na jednu nohu a ruce skřížené na hrudi.
,,Ahoj.'' Poškrábal jsem se na zátylku. Jsem dost nervozní.
,,No čau. Co tu chceš.'' Lhostejně si odfrkla.
,,Mohl bych jít dál?'' Nervozně jsem se uchechtl. Snažil jsem se vyhýbat očnímu kontaktu.
,,První mi řekni co chceš?''
,,Tak je snad jasné že jsem se ti přišel omluvit za to jak jsem se k tobě choval. Oli opravdu mě to mrzí, ale naštval mě Thomas a já... já se prostě neudržel.'' Smutně jsem se na ní koukl.
Koukla se na mě takovým tím; Fajn-ale-stejnak-jsem-ti-neodpustila!, pohledem. Povzdechl jsem si. Pokroutila očima a otevřela mi dveře.
V hale jsem si sundal boty a šel do obýváku.
Přišla a sedla si na úplně druhý konec obýváku do křesla a propalovala mě pohledem.
Přemýšlel jsem jestli to mám udělat, no nakonec jsem se orzhodl že jo.
Vstal jsem a šel k ní. Klekl jsem si ke křeslu. Jednu ruku jsem dal za záda a druhou pod kolena. Koukala na mě jako co chci dělat. Jen jsem se usmál, aby věděla že je vše v pořádku.
Šel jsem s ní pomalu do její ložnice. Položil jí na postel a dal jí jemný polibek. Pokračoval jsem ke krku, který jsem jemně začal okusovat. Z úst jí vylel vzdych, Byla to rajská hudba pro mé uši, dávalo mi to signál že vše co dělám je v pořádku. Proto jsem začal svým jazykem postupovat k prsům u kterých jsem se na chviličku zastavil. Olízl jsem jednu její bradavku. Okamžitě ztvrdla. Když jsem dolaskal její prsa postupoval jsem níž a niž až k jejímu podbříšku. Jazykem jsem přešel po lemu jejích kalhotek. Pomalu jsem je začak stahovat dolů. Když je skopla z kotníku, začal jsem jí dávat polibky na kotník a jel až ke stehnám. Jemně jsem jí roztáhl nohy a jazykem začal dráždit klitoris. Svíjela se v slasti. Rukama chytla mou hlavu a přitiskla si jí více ke svému intimní mu místu. Jazykem jsem se dostal dovnitř a začal jím hýbat. Vzdychala jako smyslů zbavená. Za vlasy mě tahala tak jakoby mi je chtěla vytrhat. Když dosáhla orgasmu jazyk jsem vytáhl a celý její vchod jí olízl a vychutnával si její chuť.
Z mezi jejích nohou jsem se dostal zpět k ní, Chtěl jsem jí políbit, ale odstrčila mne.
,,Co se stalo?'' Smraštil jsem obočí a nechápavě na ní koukal.
,,Nic.'' Pokrčila ramenama a začala si oblékat kalhotky s teplákama.
,,Tak potom..'' ,,Nic se neděje vše je odpuštěné.'' Brnkla mi po nose a vycházela ven.
ČTEŠ
HappyEnd or not?
FanfictionOna je milá. On je egoistický. Ona chce lásku. On chce sex. Jediné co mají společné je že oba zažijí těžké období které by ani jeden nečekali!! Zamilují se a budou mít HappyEnd, nebo ne? Budou ho prožívat spolu, nebo ne? Copyright ©2015 |Klarus...