7.část- [Thomas Menwille]

1.1K 44 9
                                    

Minule ste četli-  ''Hej ty, počkej, sakra počkej prosím'' zastavila jsem se a koukala nasraným a tázavým pohledem. ''Promiň, nestihl jsem se představit já jsem Thomas''

Z pohledu Celeste:

''Řekneš mi tvoje jméno'' zeptal se mě Thomas, ''A měla bych?'' chci ho potrápit, budu si s nim hrát. ''No když jsem ti řekl své, bylo by to slušné'' usmál se a ukázal mi řadu bílých zubů. ''Jenže problém je v tom že já slušná nejsem'' mrkla jsem na něj a chystala se odejít. ''Drzá holka, to mám rád, už jsem se lekl že budeš slušňačka'' řekl takovým zvláštním hlasem, začíná se mi zamlouvat už se těšim jak si s nim pohraju a odkopnu , jo to jsem tedˇ já. ''Nechtěla bys někam třeba zajít'' zeptal se mě s nadějí v hlase, samozdřejmě že mu to neulehčim ''Sorry, ale ne nemám nanikoho náladu a už vůbec ne na tebe'' než stačil něco říct, odešla jsem od něj a namířila si to do kadeřnictví, jo říkala jsem že změním image a to hodlám dodržet.

............................

Přišla jsem do kadeřnictví a hned si sedla na volnou židli, okamžitě ke mně přišla menší žena s opravdu stylovým účesem a milým pohledem ''Dobrý den, takže co to bude ostříhat, nabarvit, zastřihnout konečky jen si řekněte'' usmála se. ''Nechci je ostříhat, chci jen třeba zastřihnout konečky a obarvit. Na horní stranu vlasů bych chtěla světle hnědou  a dolů kaštanovou. Střih mi je celkem jedno jen chci tedy zachovat délku'' řekla jsem a trochu se usmála, aby to nevypadalo divně.

Asi tak čtvrt hodiny mi koukala na vlasy. ''Prosím pojďte semnou musím vám nejdříve umýt hlavu'' tak jak řekla jsem udělala, sedla jsem si do takového křesla a zakolonila hlavu, zachvíli jsem na svých vlasech cítila vodu se šampónem. Smyla všechnu pěnu, usušila mi hlavu, aby z ní nekapala voda a mohla jsem si jít zase sednout zpět do křesla kde mi začala zastříhavat konečky.

 Když mi je zastřihla začala barvit. Musím čekat třičtvrtě hodiny než se mi ta barva chytí na vlasy, mezitím sem si sedla do čekárny a četla si nějaký nesmyslný časopis.

..................................

Konečně mi sundá tu folii z hlavy. ''Tak prosím pojďte si opět sednout, lítáte tu z křesla do křesla'' uchechtla se, ale když viděla že se nesměju tak jí hned úsměv spadl z tváře.

...............................

''Takže tohle je poslední krok, už vám vlasy jen doupravím, takže řekla bych že bych je nechala tak jak je máte přirozeně kudrnaté, ale jen dole nahoře bych vám ty vlasy natupírovala a dole trochu více zvlnila, co vy na to??'', ''Jo asi máte pravdu'' jen jsem přikývla, je to její práce nechci jí do toho kecat, jen chci aby to vypadalo skvěle.

....................................

''Tak hotovo, můžete se podívat'' , ale pouhé co ze mě vyšlo bylo ''Wooow, vypadám úžasně''( jak vypadaly její vlasy jsou v multimediích) a hodila vlasama. Zaplatila jsem, věnovala té kadeřnici děkovný pohled a odešla.

Z pohledu Zacka:

Když mi řekl Justin že na něj z ničeho nic vyjela bylo mi to divný, že najednou z ničeho nic už není ubrečená a neutápí se v smutku. Justin řekl že se měli koukat na comedii a on chtěl udělat popcorn a potom ji chtěl vzít ven. Okamžitě jsem musel zjistit co se stalo, ihned jak jsem vešel do pokoje padl mi pohled na Celeste jak vyhazuje své oblečení do pytlů vedle.

''Celeste, co to děláš? Co je s tebou, já myslel že jsi smutná?'' ''Nebaví mě si hrát na chudinku, stejně mi to je k ničemu, prostě už běž'' stál jsem tam jak opařený nechápal jsem co se jí stalo, najednou na mě začala křičet ''Vypadni!!''.  ''Doprdele, co si to dovoluješ?!'' ''Nestarej se, jsem naprosto v pohodě jen mi dej nějaký prachy potřebuju nový hadry'' chytl jsem vztek, ale nesmím na ni vyjet, to by nebylo dobrý. ''Ani náhodou žádný prachy nedostaneš'' proč bych jí měl doprdele dávat prachy, má oblečení že neví co nosit dřív a teď chce něco nového, něco mi tu nesedí, ale jedno vím žádný prachy jí nedám ''Okamžitě mi dej prachy, nebo..'' skočil jsem jí do řeči ''Nebo co? hmmm? co mi uděláš?''. Jenom se na mě usmála a najednou jsem cítil na své tváři její ruku, cože ona mi dala facku sice to nebolelo, ale mlátit mě nebude, co si o sobě doprdele myslí. Viděl jsem jak se usmívá, ale jak si všimla že na ní koukám okamžitě se začala mračit. ''Co si to udělala, ty si mi vrazila facku, doprdele co se to s tebou stalo?'' jenom pokrčila ramenama a chtěla odejít, samozdřejmě že jí nenechám odejít, dala mi facku.''Koukni se mi do očí!'' přikázal jsem jí ''Já nemusím nic'' , ''Doprdele koukni se mi do očí!!! ------- ale ne co si to udělala'' zhrozil jsem se, ne co to sakra udělala. ''Neříkej mi že si to udělala, já-já- nevím co dělat, myslel jsem že to nejde, nikomu to nesmím říct, nikomu'' byl jsem dost nervózní začal jsem chodit po jejím pokoji, já nevím co mám dělat když tohle udělal táta tak odešel a už se nevrátil.

HappyEnd or not?Kde žijí příběhy. Začni objevovat