27.část- [''Půjdeš semnou na rande?'']

546 34 8
                                    

Z pohledu Celeste:

Ještě pořád jsem se tak nějak nesmířila s tím že má Justin holku a že mě Thomas miluje. Od tý doby co mi to řekl se mi vyhýba tak jako já jemu. Když přijde buď jdu do svýho pokoje a nebo se ignorujeme. Prohodíme spolu málo slov jako třeba jenom ''Ahoj'' a to je někdy vše co si řekneme. Jako kdyby se styděl za to co mi řekl. Ten kdo by se tady měl stydět jsem přeci já. Já jsem mu dávala falešný naděje a nechala ho do mě zamilovat se. Bože jsem blbá. Ale Thomase mám víc než jen ráda. Asi bych řekla že ho taky miluju, ale né tak jako Justina.

Měla bych udělat první krok já. On ho totiž neudělá. Postupem času jsem zjistila jak stršně moc mi chybí, ajk mi chybí ten čas strávený s ním. Jak jsem sesním smála. Je vlastně jediný kluk; kromě Zacka; se kterým se bavím. Je to můj nejlepší kamarád a chybí mi. Právě teď sedí dole s klukama. Dneska možná přijde Justin s tou jeho krávou. Nehodlámtu být.

Musím to udělat, nesmím se bát. Právě teď se bojím že mě Thomas odmítne. Ano chci ho někam pozvat a možná by z toho mohlo být i něco víc. Právě stojím před dveřmi v mém pokoji a chystám se chytnout za kliku a jít dolu kde je Thomas. Nádech-výdech to zvládneš nádech-výdech nebuď srab! Okamžitě jsem otevřela dveře nemůžu nad tím přemýšlet ani rozmýšlet protože bych to nakonec neudělala. Se divim že jsem ty dveře nevyrvala.

Šla jsem ke schodům a už jsem slyšela jejich hlasy. Jediného koho jsem neslyšela byl Thomas a Justin. Justin jak už hjsem říkala čeká dma na tu svojí a Thomas nevím jestli tady ještě vůbec je ale já doufám že jo.

Už jsem stála v obýváku. Oddechla jsem si když jsem si ho všimla jak sedí v křesle a nevnímá okolí. Ale na druhou stranu mám strach a chce se mi utéct zpátky do pokoje, asi beru tu druhou možnost. Už jsem se otáčela když mě zavolal Zack. ,, Celeste pojď k nám, neseď furt ve svým pokoji jak švestka'' řekl Zack a to donutilo Thoma zpozornět. Nejistě jsem se otočila koukla se na Thomase který na mě koukal jako na zjevení. Dost mě trápí že se spolu už nebavíme, ale to hodlám změnit. Když jsem se koukla Thomovi do očí okamžitě sklopil pohled. To mě trochu zabolelo. ,,OK'' řekla jsem a šla si sednout naschvál naproti Thomasovi do křesla.

,,Tak co myslíte jaká bude ta Justinovo buchta?'' bože už zase začínaj, ale nic říkat nebudu ne před Thomasem. Stefan se Zackem horlivě debatovali téma ''OLIVIE'' nebo jak se jmenuje. Viděla jsem že ani Thomase to téma nezaujalo. Oni si nás ani jeden nevšímali takjsem využila situace. ,,Umm Thome?'' oslovila jsem ho nejistě, on se na mě koukl překvapeně se štěstím v očích. Nad tím jsem se pousmála ,,Ano?'' ,,Potřebuju se tě na něco zeptat'' pouze přikývl a čekal až se ho zeptam ,,Osamotě'' ,,Oh jasně'' zasmál se. Vstal z křesla zároveň semnou. Chtyla jsem ho za ruku. Cítila jsem jak se zachvěl když jsem jí vzala do své. Táhla jsem ho po schidech do mého pokoje. Kam jinam. Vtáhla jsem ho dovnitř a zavřela za sebou.

,,Tak na co se potřebuješ zeptat?'' zeptal se s pohledem upřeným na můj koberec. ,,Umm víš strašně moc mě mrzí to co se stalo.. vždyť víš'' ,,Jo vím'' řekl smutně. ,,No a nechci aby to mezi námi takhle bylo a já jsem si za ten čas uvědomila že bez tebenemůžu být a vím že ty ten první krok neuděláš protože se bojíš mojí reakce a tak ten krok musím udělat já ikdyž se stydím a bojím'' nervozně jsem e uchechtla. ,,Půjdeš semnou na večeři?'' konečně k é mě zvedl pohled. Dlaně se mi potí jak sviňa, žaludek mám sevřenej a celá se klepu. Už se těm klukům nedivim proč se bojí se holky zeptat jestli s nim někam nepůjdou.Ale já to mám horší my jsme se ''pohádali''. Proto jsem sklopila pohled a čekala že odejde a nebo se mi vysměje, ale ono zatím nic. Byl to blbej nápad se ho na to zeptat.

Thomas ke ně pomálým a nejistým krokem přišel a vzal mou bradu mezi palec a ukázováček a zvedl můj pohled k jeho krásným hnědým kukadlům. ,,Promiň ale nikams tebou nepůjdu'' řekla ,,-ože?'' začaly mi stékat slzy po tvářích já to věděl aže je to kravina ,,Neplač protože jako správný kluk musím pozvat já dívku a né dívka mě'' řekl mi a dal mi pramen vlasů za ucho ,,Teď jsem zmatená..'' ,,Shh'' dal mi prst na rty ,,Celste půjdeš semnou na rande?'' Bože to si ze mě dělá srandu?! ,,Děláš si ze mě srandu! Já sem se lekla! Tohle už mi nedělej'' řekla jsem a bouchla ho do ramene ,,Au to bylo za co?'' ,,Za to že si debil'' zasmála jsem se a hodila se mu kolem krku. ,,A půjdeš semnou teda?'' zepatl se mě a dal mi pusu na krk ,,Jasně že jo. JInak bych se tě asi neptala JÁ!'' ,,Já bych se tě zeptal ale bál jsem se že mě pošleš doprdele'' řekl a opět sklopil pohled. Já chytla jeho tváře do dlaní a zvedla pohled ke mně a usmála se na něj.

,,Tak se připrav zítra večer si pro tebe přijdu'' řekl a vlepil mi pusu na tvář. ,,Budu připravená to se neboj'' zasmáli sme se.

,,Nepůjdeme dolů?'' zeptala jsem se ho ,,Jasně'' řekla chytl moji ruku. Ruka v ruce jsme se vydali do obýváku.

Slyšeli jsme atm více hlasů. Ve stejnou chvíli sme na sebe s Thomem koukla apokrčili ramenama.

Z pohledu Justina:

Dneska už mi voala Olivie, že přijede kolem desáty ráno, takže jsme vzal náhradní klíče a jel k ní do domu. Oblíkl jsem se a vyčistil si zuby. Ještě než jsem odjel jsem vzal ze šuplíku ten náhradní klíč.

Když jsem šel dolů vzal jsem si po cestě ještě klíče od auta. Nejel jsem dlouho.

Když jsem přijel zaparkoval jsem před barákem a šel si otevřít dveře do domu. Z kapes jsem vytáhl správný klíč a dal ho do zámku. Pootočil jsem jím a veše dovnitř. Zabouchl jsem za sebou a vyzul si boty. Šel jsem rovnou do obýváku. Jak jsem si sednul okamžitě někdo odemknul dveře. Olivie!

,,Kurva já nezamkla?!'' slyšel jsem jak nadávala, musel jsem se pousmát. ,,Zamkla si'' řekl jsem, ona se od leu otočila a vlepila mi facku. ,,Bože tohle mi neděelej! Víš jak sjem se lekla?'' ,,Au to bolelo a promiň chtěl jsem tě překvapit. ,,No tak takováhle překvapení mi ndělej! To spíš nějakou bižuterii nebo něco'' řekla a hodila kufr přdemě. ,,Dej ho nahoru musím se napít'' No to si ze mě dělá prdel ona mi dá facku ani se neomluví a chce po mě abych jí odnesl kufr do pokoje?! Tak to ne!

Nechal sem kufr ležet na chodbě a šel za Olivií do kuchyně. ,,Můžeš mi říct proč se tak chováš! Já se k tobě chovám normálně a ty jak stíhačka! Za tu facku by ses mi měla omluvit a nejsem tvůj poskok abych ti nosil kufry do pokoje!'' řekl jsem jí to na rovinu. ,,Hele Justine promiň já sem nechtěl abejt taková ale ta cesta mě vyčerpala promiň a za tu facku sorry'' řekla a dala mi pusu na pusu. Rychlou. Jen jsem se usmál ,,Odpuštěno'' řekl jsem a vzal její obličej do dlaní adlouze jí políbil.

,,Víš slíbil jsem klukům že jim tě předstaím takže se nějak hoď do pucu a můžeme jít'' řekl jsem jí ,,Cože?! Já nikam nejdu!'' ,,Oli prosím je to pro mě důležité'' prosil jsem jí. ,,Fajn!'' TAk čekej jdu se oblíct'' řekla a odkroutila se nahosru do pokoje.

................................

Teď jsem zaklepal na Zackovo barák. ,,Už letím'' zařval někdo, no podle hlasu Zack. Otevřel dveře ,,Jéj čus bro už jsem myslel že nepřijdeš'' řekla a dal si semnou tˇukes. ,,NO víš já jsem přišel proto abych vám představil Olivii'' oznámil jsem mu. ,,Jo aha no tak pojď Stefan jí chce taky poznat'' řekl Zack. Chytl jsem Olivii za ruku a táhl jí do obýváku kde seděl Stefan. Chyběla tu Celeste a Thomas.

Sedlu jsme si ,,Tak kluci tohle je moje přítelkyně Olivie, Olivie tohle jsou kluci Stefan a Zack'' ukázal jsem kdo je kod ,,Čaute'' řekla jim a sedla si na gauč. ,,Ahoj rádi tě poznáváme'' řekl Zack, no Olivie nejevila ájem což mě docela nasralo. To se nemůže chovat aspoň tady normálně. POvzdychl jsem si a pustil Olivii ruku.

Už jsme tu půl hodiny konečně jsme všichni navázali konverzaci. Pořád myslim na Celsete kde je. Docela mi chybí. Znova jsem si povzdechl. ,,Co se děje?'' zeptala se Olivie ,,Nic'' řekl jsem a usmál se. Najednou jsem slyšel jak někdo schází po schodech dolů. Upřesněně byl to Thomas se Celeste. No to si deláš prdel?! Oni se drží za ruce!

Hey bitchez :D je tu další část :)) doufám že se bude líbit :)) snažila jsem se napsat co nejdelší ikdyž moc dlouhá není ted si píšu části dopředu bojím se že nebudu stíhat psaát části co nejdřív :)) skončili prázdniny a mě takjako ostatním začala škola a já jelikož jsem na gymplu to mám opravdu dost těžký :/ takže jestli nebudu přidávat tak brzo jako vždy doufám že neodejdete :** miluju vás jste úžasní ILYSM <3 ♥

<Klaruska Biebs>

HappyEnd or not?Kde žijí příběhy. Začni objevovat