Z pohledu Celeste:
Kolem mého pasu se obtočili ruce, které si mě otočili čelem. Thomas se mi okamžitě přilepil na rty. Myslím, že to u tohohle pouze nezůstane. Rukou začal sjíždět k mému intimnímu místu...
Začal mi ocucávat a okusovat krk. Jako odměnu dostal mé vzdychy.
,,Jsi nádherná.'' Šeptl a skousl mi ušní lalůček. Anižbych to čekala do mě strčil dva prsty. Nečekala jsem to a tak jsem vyjíkla. Nebylo to tím, že by to bolelo, ale spíše tím, že jsem se lekla.
Začal hýbat prsty dovnitř a ven. Řeknu vám začínala jsem být víc a víc nadrženější. Už jsem to nevydržela a otočila se čelem k Thomovi, byl překvapený. Na nic jsem nečekala a začala ho dravě líbat. Vyndal ze mě prsty. Jednou rukou chytl mou šíjí a přitlačil si mě více k sobě a druhou mi mačkal prso.
,,Chci tě. Teď.'' Šeptl mi u pusy. ,,Tak si mě vem.'' Vydýchla jsem mu na rty.
Chytl svůj penis do rukou, já si nohu omotala okolo jeho pasu, aby se ke mně lépe dostal. Nejprve přejel špičkou po klitorise. ,,Ahh..'' Jako napovel ho do mě zasunul až po kořen. Pomalu se začal pohybovat. Cítia jsem ho, jeho pohyby. Vše co dotoho dává. Celou jeho lásku, vášeň vše co ke mně cítí.
,,Přidej.'' Začal se pohybovat rychleji. Naše spocená těla byla v souladu.
Rukou kterou měl volnou si přitáhl můj obličej k jeho a políbil mě. Jazykem si drsně prodral cestu k tomu mému. Mé a jeho vzdechy se ztrácely v ústech toho druhého.
,,Thomasi..'' ,,Cel..'' Cítila jsem jak se celý napl. Teplá tekutina se rozoplynula v mém lúně. Thom už svého orgasmu dosáhl. Já ještě pořád ne. Zrychlil.
,,No tak..'' Šeptl si a začal mi mačkat prso v ruce. Po chvíli jsem cítia ten dokonalý pocit, který vás donese nahoru. Cítíte se bezstarostně. Pouze vy a vaše pulzující tělo.
Thomas ještě zůstal ve mně a snažil se dát dech do normálnu. Hlavu jsem si opřela o jeho rameno.
,,Byla jsi dokonalá.'' Šeptl a vlepil mi malý polibek do koutku úst. Nezmohla jsem se na nic jiného než na pouhý úsměv.
Když už jsem byla alespoň trochu uklidněná hlavu jsem z jeho ramene zvedla a on ze mě vytáhl penis.
Otočila jsem se zády k němu a pustila vodu. Vzala si sprchový gel a chtěla se jím umýt, ale Thom mi gel vytrhl z rukou a namáčkl si ho na svoji dlaň. Já se puze zašklebila a koukla a něj se zvednutým obočím.
,,Umýt se umím i sama.'' ,,Já vím.'' Uchechtl se, ,,Ale já to umím líp.'' Pokroutila jsem nad ním očima. Zavřel gel a začal mi gel roztírat nejprve po břichu, pak se mu ruce oddělili každá jiným směrem. Jedna začala umývat a masírovat má prsa a druhá umývala mé intimní místo. Zavřela jsem oči a hlavu si položila na jeho hruď. Bylo to příjmné.
Když mě umyl spláchla jsem ze sebe pěnu.
,,Teď jsem na řadě já.'' Zaculila jsem se. Thomas se zasmál. Vzala jsem gel a namáčkla si trochu do dlaně. Položila jsem ho zpět a začala ho roztírat po Thomově hrudi. Musím uznat má vypracovanou hruď. Je to sexy. Rukou jsem začala sjíždět níž, než mě jeho ruka zastavila. Nechápavě jsem se na něj koukla.
,,Jestli nechceš další kolo radím ti níž nejezdi.'' Říkal to s vážností v hlase. ,,Mmm a co když další kolo chci?'' Nadzvednu obočí. On se na mě nadrženě koukne. Já okamžitě rukou sjedu na jeho penis. Jak to ucítíl ztuhl a začal zrychleně dýchyt. Rukou jsem začla pohybouvat nahoru a dolu. Když už cítím, že mu tvrdne nechám toho a kleknu si na kolena. Celou dobu se mu dívám do očí jako on mě. Strčím si ho do pusy. Nejprve olíznu špičku. Poté pomalu si ho strkám do pusy. Začal vzdychat mé jméno. Po chvíli se mi jeho semeno rozlilo v puse. S nechutí jsem to spolkla a stoupla si. Celý udivený a vykolejený se na mě koukal.
ČTEŠ
HappyEnd or not?
FanfictionOna je milá. On je egoistický. Ona chce lásku. On chce sex. Jediné co mají společné je že oba zažijí těžké období které by ani jeden nečekali!! Zamilují se a budou mít HappyEnd, nebo ne? Budou ho prožívat spolu, nebo ne? Copyright ©2015 |Klarus...