9.část- [Nečekaný výlet]

868 36 4
                                    

Tahle část je o níčem, ale je to kus nemůže tam být pořád nějaká zápletka nebo něco  :D

Za část poděkujte ClaireBelieber22 a AlexBieber1 --> tahle část je věnovaná vám dvoum :3

Z pohledu Justina:

Když jsem se ráno probudil, chtěl jsem se zvednout, ale zabránila mi v tom bolest hlavy za kterou jsem se následně chytl. Když už jsem si byl jistej že je to trchu lepší zvedl jsem se a sešel po schodech do kuchyně kde jsem viděl Zacka stát s hlavou v lednici.

Odkašlal jsem si, aby věděl že tu jsem, on se z prudka otočil a vypískl. ''ŠŠŠ, bolí mě hlava, dej mi nějakej prášek'' vyprskl jsem na něj ''Popros, jinak nic nedostaneš a nechovej se po ránu takhle za chvíli k nám příjde návštěva hoď se trochu do pucu, smrdíš od alkoholu a kouře z cigaret'' řekl to takovým hlasem že se mi vysmíval. ''Prosím hned mi dej aspirin a vodu'' přecedil jsem přes zuby, hlava mě šíleně bolela a on mě nutí ho ještě prosit. Jen se mi zasmál a podal aspirin se sklenicí vody, hned jsem si vzal prášek a šel nahoru do koupelny.

Věci jsem hodil do pračky a vlezl si pod sprchu, kohoutek jsem otočil směrem doprava a už jen čekal jak na mě začnou dopadat ty teplé kapičky, pod kterými se mé tělo uvolní. Konečně jsem se dočkal, mé tělo se uvolnilo, na ruku jsem si vymáčkl sprchový gel, který jsem si rozetřel po celém těle, smyl jsem to vodu a chvíli jsem stál jen pod proudem teplé vody a užíval si to.

Z mého uvolnění mě vytrhlo hlasité pípání, což označovalo to že jsou věci v pračce vyprané, šáhl jsem po ručníku který jsem si omotal kolem dolní části mého těla. Stoupl jsem si na kachličky, okamžitě mou projela vlna ochlazení, mé tělo se pod tímto pocitem zachvělo.

Sehl jsem se pro oblečení hodil jsem ho ještě rychle do sušičky o kterou jsem se opřel za 5 minut bylo oblečení suché. Vytáhl jsem ho sundal ze sebe ručník, který jsem dal na věšáček vedle umyvadla a oblíkl si boxerky, na to kalhoty, přes hruď  triko a do ruky jsem si vzal koženou bundu venku je teplo, takže se v ní nebudu pařit. Když jsem scházel schody koukl jsem se na hodiny bylo 8 hodin ráno. Are u kidding me? To je tak brzo, pak jsem zaslechl hlasy, byl to Zack a nějakej kluk, co tu dělá.

''A hele kdo se konečně uráčil přijít'' zasmál se já na něj jen kývl hlavou ''To tě ještě pořád bolí hlava?''. Já jeho otázku ignoroval ''Kdo to je?'' hlavou jsem kývl k tomu neznámýmu klukovi co sedí v kuchyni naproti Zackovi. ''Sorry bro, tohle je Thomas, pomůže nám se Celeste'' ''Justin, jo vím potěšení na tvé straně'' vyprskl jsem, proč chce od někoho pomoct a ještě k tomu od něho. ''Zacku, musíme si promluvit'' kývl jsem na něj že jdeme směrem do obýváku.

''Co to má znamenat, co tady dělá? Kdyť ho ani neznáš'' vyjel jsem na něj. ''Justine uklidni se, je to syn policajta, pracoval u FBI teda aspoň myslim že to byla FBI, no to je jedno pak ti vše vysvětlím až přijde Stefan, budu potřebovat pomoc i od vás'' řekl klidným hlasem jako by nic, jestli pracoval u FBI tak proč by chtěl pomáhat nám, někomu koho ani nezná. Tolik otázek se mi honilo hlavou.

''Hele bro jdu zatim domů ještě se prospat všechno mě bolí'' projel jsem si rukou ve vlasech a  uchechtl se, když jsem viděl že se směje i ten Thomas, tak jsem hned hodil výraz 'Ne my kamarádi nebudeme'. ''Jo jasně, a až přijde Stefan zavolám, hodně vám toho musím vysvětlit a domluvit se ,a ty Thomasi ty mi tady taky nech telefon taky ti zvolam a domluvíme se všichni, protože vím že Celeste určitě nepřijde, říkala že jede pryč s Rose. A to se divim že mi to vůbec řekla'' začal se smát. No mě do smíchu nebylo co když udělá nějakou blbost, no nic jdu se prospat domů. ''Jo pak zavolej, domluvíme to, ale teď už fakt jdu'' mrkl jsem a vyšel ven.

HappyEnd or not?Kde žijí příběhy. Začni objevovat