33.část- [''Good Morning'']

368 29 9
                                    

Z pohledu Justina:

,,Už by jsme mohli končit. To auto je hotoví.'' Řekl jsem a utřel si ruce od oleje do hadru který jsem měl zastrčený v zadní kapse monterek. ,,Jo, všechno je hotoví, zítra si pr to ten chlap přijde a měli by přijít další tři.'' Řekl Zack a sedl si na gumu. ,,Wow nějak se nám to rozjelo jak si nás všiml ten chlap.'' Uchechtl jsem se. ,,To víš mám kontakty..'' ,,Zacku nedělej, žádný kontakty nemáš.'' Zasmáli jsme se se Stefanem a dali si ťukes. Zack si odfrkl a zvedl se z gumy, asi se jde převlíct. Taky půjdu.

Šel jsem za Zackem do šatny. Svlékl jsem si monterky a nátahl si kalhoty. ,,A co ty a Olívie?'' Zeptal se s úškrnem Zack. No jo Olívie, s tou jsem si nepsal ani nevolal od toho co jsem na ní vyjel, asi bych se jí měl omluvit.

,,Vlastně ani nevím.'' Mykl jsem ramenem a doufal, že to dál nebude rozebírat, ale jelikož je to Zack musel se v tom šťourat dál. ,,Jak jako nevíš? To už ste se stihli pohádat?'' Posměšně se zeptal a opřel se ramenem o skříňku. Nadzvedl obočí a pozoroval mě jako by mě chtěl zhypnotizovat. ,,Co?!'' Vyprskl jsem a přetáhl si triko přes hlavu.

Zack se zasmál a zakroutil hlavou. ,,Tak co se stalo?'' Ztěžka jsem vydechl. ,,No byli jsme ten den na ty věčeří, víš ne jak se Olivíe vrátila z tý cesty.'' Počkal jsem, aby vstřebal to co jsem řekl, pouze přikývl a čekal až budu mluvit dál. ,,No tak jsme šli do restaurace na večeři...'' Odmlčel jsem se. ,,A..'' ,,A?'' Zopakoval zvědavě. ,,A potkal jsem tam Thomase.. s Celeste.'' Řekl jsem a zaťal pěsti. Když si na to vzpomenu, tak vě mně vře krev. Tak staršně moc mě to štvě! A ani nevím proč.

,,Jo já vím že šla na večeři s Thomasem. Zachytil jsem jí zrovna když odcházela, no neřekla mi že jde s Thomasem, ale tak s kým jiným by šla než s ním, když s ním chodí. Teda asi.'' ,,Počkej ty si věděl, že šla na večeři s ním?'' Přikývl. ,,To si mi to nemohl říct?'' Vyjekl jsem. ,,Proč je to tak důležitý?'' Zeptal se mě překvapeně. Asi jsem to trochu přehnal.

,,Promiň nevim co to do mě vjelo.'' Uchechtl jsem se, ikdyž mi moc do smíchu nebylo. ,,V poho a co se teda stalo? Nedořekl si to.'' ,,Jo sorry.''

..No a potom když jsem viděl jak tam byla s nim, tak Olívie si to asi nemohla odpustit nebo nevim co, ale šla za nima a začala flirtovat a provokovat Thomase. No samozřejmě že mě to nasralo, když chodí semnou a flirtuje s někým jiným a přmo předemnou. No tak jsem šel za Ceeste, protože jí něco Thomas začal říkat. Pak sme po sobě začali s Thomasem křičet. Málem sme se tam pobili, no a já to nevydržel a musel jsem se jít někam schladit. Tak jsem šel do nějaký uličky a pak mi volala nasraná Olívie, že chce jít domů a ať jí odvezu. To mě nasralo ještě víc, ale šel jsem za ni a no... trochu na ní vyjel.'' Poškrábal jsem se na zátylku.

,,Wow.'' Řekl překvapeně. ,,Tak to si si podělal kámo.'' Poplácal mě po rameni Stefan. ,,Já vím.'' Protřel jsem si obličej a vydechl. ,,A ještě ktomu když je OLI..'' Řekl to schválně výrazně, abych to slyšel, ,,Taková hysterka.'' Okamžitě jsem se zvedl. ,,Co si to o ní řekl?'' Okamžitě zdrhl ven z místnosti.

Začal jsem se smát, jak tomu že zdrhl tak i tomu co řekl o Olívii. Ano neměl bych se smát, ale je taková; strašně hysterická a docela i stíhačka. Pokroutil jsem hlavou, zvedl se z lavičky a zabouchl skříňku. Vzal jsem si na sebe bundu a šel ven.

,,Takže k nám nejdeš co?'' ,,Mm, nevim. Kolik je?'' Zeptal jsem se, zack se koukl na mobil. ,,Čtvrt nadevět.'' ,,To jsme to stihli docela brzo ne?'' ,,Jo stihli.'' Odpověděl Stefan. ,,Tak co jdeš?'' ,,Jo nachvíli jo.'' Řekl jsem a šel ke svýmu autu. 

Přijeli jsme před Zackovo barák a vystoupili. Stefan řekl že je dost stahanej tak že jde domů.

Zack odemkl dveře a my vešli dovnitř. Všude bylo zhasnuto, jako kdyby nebyl nikdo doma. ,,Hej bro, Cel není doma?'' ,,Asi ne jdi se prosím tě kouknout do jejího pokoje.'' Přikývl jsem a schody vyběhl po dvou nahoru. 

Lehce jsem zaklepal a otevřel dveře. To co jsem uviděl mě dost nemile překvapilo a hlavně nasralo. Byla to Cel a Thomas. Ona ležela v kalhokách a tričku natlačená na Thomasovi. Dost mě to sralo a bolelo. Ano, nevím proč mi to tak ubližuje. 

Hrudník se mi začl zvedat nahoru; dolu nebezpečným tempem. Zbouchl jsem dveře a sešel schody dolů.

,,Tak co je doma?'' Zeptal se mě Zack z pohovky. ,,Můžeš se jít kouknout na tvojí sestřičku s Thomasem..'' Odfrkl jsem. ,,Cože?'' Řekl Zack, ale nebylo to udiveně ani naštvaně, spíše posměšně. ,,Jo leží tam na sobě jako moucha na mucholapce.'' ,,No jo už je velká, sem rád že našla někoho kdo jí opravdu miluje.'' Zasmál jsem se. ,,Hele bro není mi dobře jdu domů, zítra teda v autodílně přijdu kolem jedenáctý.'' ,,Počkej proč už jdeš..'' Neposlouchal jsem ho a rovnou šel z toho baráku ven. 

Thomase nesnášim od první chvíle co sem ho poznal. Věděl jsem, že bue dělat jenom problémy.

Z pohledu Celeste:

Ráno jsem se probudila na lehké šimrání na tváři. Pomalu jsem otevřela oči. Uviděla jsem Thomase jak se nademnou sklání a hřbetama prstů přjíždí po mé lícní kosti.

,,Dobré ráno.'' Řekl a políbil mě na rty. ,,Mmm dobré. Takováhle rána se mi líbí.'' Řekla jsem a lehce přiložila rty opět na ty jeho. 

,,Kolik je hodin?'' ,,Devet.'' Odpověděl. ,,Musím se jít vysprchovat.'' řekla jsem a stoupla si z postele. Ponatahovala jsem si ruce a záda.,,Můžu jít s tebou?'' Zamyslela jsem se a začala si klepat na bradu. ,,Mmm můžeš.''  Moje odpověď ho očividně docela zaskočila. Zasmála jsem se tomu a shodila ze sebe tričko a zalezla do koupelny. Sundala jsem ze sebe zbytek oblečení, což byly jen kalhotky a vlezla do sprchového koutu. Spustila jsem na sebe teplou vodu.

Kolem mého pasu se obtočili ruce, které si mě otočili čelem. Thomas se mi okamžitě přilepil na rty. Myslím, že to u tohohle pouze nezůstane. Rukou začal sjíždět k mému intimnímu místu...

Hoho holky sex příště myslím, že jsem to zakončila skvěle nemyslíte? :D Strašně moc se vám chci omluvit že část nebyla dva týdny, nechci se vymlouvat ale měla jsem toho strašně moc písemky, a prostě celkově škola.. Docela dost jsem si pokzaila fyziku.. :/ takže jsem se musela učit.. Opravdu nerada jsem psaní omezovala ale škola je opravdu důležita :) Opravdu se ještě jednou moc, moc omlouvám :)) Snad se vám tahle část o ničem líbila, ale myslím že stojí za prd :/ Omlouvám se za chyby :) A strašně moc chci poděkovat za 13,000 reads :O OMB moc děkuju nikdy bych nevěřila že tolik reads budu mít!! Jste opravdu úažasné a věrné čtenářky vaše kometáře to je prostě úplně úžasné takže moc, moc děkuju Miluju vás!!!♥♥♥

<Klaruska Biebs>

HappyEnd or not?Kde žijí příběhy. Začni objevovat