Z pohledu Justina:
Nesnáším když musím svým kamarádům lhát, jenže do tohohle jim opravdu nic není. Nemůžu jim říct kam chodím, kde celý den jsem, nebo tedy s kým. Řekl bych, že už něco tuší. A já s tím jsem opravdu v prdeli, to co se stalo se stát nemělo. Stalo se to jednou, ale nebylo to opravdové.
Zdá se mi že začínám dělat věci, které jsem v životě nedělal.
Vším mám si věcí, kterých jsem si dříve nevšímal.
Myslím si, že jsem v tom až po uši a to neznamená nic dobrého.
''Bude se mi po tobě stýskat, ale neboj brzy se uvidíme. Stěhuju se do Stradfordu''
Z pohledu Celeste:
Právě teď Zack odemyká barák. ''Pohny bolí mě nohy'' zakňučela jsem ''No jo už to bude, měl jsem špatnej klíč'' řekl Zack ''Špatnej klíč máš tam tři klíče a z toho jeden je od auta!'' už jsem na něj vyjela, konečně se dveře otevřely ''Vstupte madam'' řekl Zack a já okamžitě vtrhla do domu, hodila kufr na zem do haly a rozvalila se na gauč. ''Jdu se osprchovat'' zařvala jsem na Zacka, který už se ládoval, v kuchyni.
Vyběhla jsem schody nahoru a až tam jsem si uvědomila, že jsem tam nechala svůj kufr s oblečením. Takže jsem znova seběhla dolů. ''Zapomněla si si něco?'' řekl Zack s rohlíkem v ruce. Jen jsem protočila očima a táhla kufr do schodů. Položila jsem si ho na postel a začala vyhazovat zmuchlaný oblečení ven na podlahu. Všechno jsem to vzala a hodila do pračky, přisypala prášek a nalila aviváž. Vyndala jsem kosmetickou taštičku a vyskládala na poličku pod zrcadlem. Pračka zapípala a já vytáhla všechno oblečení a dala ho do sušičky.
Po pěti minutách sušička zapípala a já všechno vytáhla. V koupelně jsem si nechala pouze dlouhé tričko s kalhotkama. Svlékla jsem ze sebe oblečení a vlezla si do sprchy. Smývala jsem ze sebe ''špínu'' New Yorku. Vzala jsem ručník a omotala ho okolo svýho těla. Vylezla jsem ze sprchového koutu a usušila se. Oblíkla jsem na sebe to tričko s kalhotkama, které jsem si připravila. Na hlavě jsem si udělala drdol, s líčením jsem se neobtěžovala.
Vyšla jsem ze svého pokoje a uslyšela jsem z bratrova pokoje divné zvuky, když jsem nahlédla dovnitř nemohla jsem uvěřit na co to čumí. On vážně čumí na to jak mrdaj želvy ''Ty želvofile'' zařvala jsem a začala jsem se nekontrolovatelně smát. Jak mě uviděl okamžitě zaklapl notebook. ''Vypadni!!'' zařval na mě ''Příště si to ztiš!'' zařvala jsem ještě na něj a se smíchem jsem scházela schody dolů.
Šla jsem si udělat něco k jídlu, jenže když jsem se koukla do ledničky, nebylo tam nic. Byla celá vyluxovaná. ''On to všechno sežral'' řekla jsem si pro sebe a zavřela ledničku. Když jsem nic nenašla, sebrala jsem se a odšla k sobě do pokoje. Na uši jsem si nasadila sluchátka a dala si je na co nejvyšší hlasitost, pro případ abych neslyšela to co nechci. Nevím jak, ale usla jsem, a to dost tvrdě.
Tááááááááák a je tu dalsí část :33 je krátká ano vím ale teď řeším opravdu ale opradvu důležitou věc s Es :33 Budeme psát story spolu :33 Doufáme že se vám bude líbit! všechny informace přjdou SOOOOOON :P Omlouvám se za chyby a krásné čtení :3
<Klaruska Biebs>
ČTEŠ
HappyEnd or not?
FanfictionOna je milá. On je egoistický. Ona chce lásku. On chce sex. Jediné co mají společné je že oba zažijí těžké období které by ani jeden nečekali!! Zamilují se a budou mít HappyEnd, nebo ne? Budou ho prožívat spolu, nebo ne? Copyright ©2015 |Klarus...