41.část- [Stay away from her]

403 27 11
                                    

ZA TUHLE ČÁST SE STRAŠLIVĚ OMLOUVÁM..  JE OPRAVDU, ALE OPRAVDU PŘÍŠERNÁ! VŮBEC SE MI NELÍBÍ... ANI SE VÁM NEBUDU DIVIT KDYBYSTE MI NAPSALY NEGATIVNÍ KOMENTÁŘE... OPRAVDU SE OMLOUVÁM :(

Z pohledu Justina:

Opět jsem tady. Na pozemku školy, okolo sebe holky se zamilovanýma a chtivýma očima. Smůla dámy mám holku. Ale pořád mi tu někdo chybí. Užtak dlouho jsem jí neviděl. Tak strašně moc mi chybí a já ani nevím proč, takhle mi nikdo nikdy nechyběl, ani Olívie když jsem se s ní neviděl.

Holky mě začaly zdravit na nějaké jsem jen kývl, ale pořád jsem byl jaksi mimo a doufal jsem, že jí uvidím.

A pak jsem viděl u schodů štíhlou postavu s hnědými vlasy. Celeste. Nachvíli se zastavila a otočila. Když si všimla, že jsem jí viděl také na mě koukla. Musel jsem se usmát, vždy když jí vidím musím se začít usmívat. Nevím proč, ale vůbec mi to nevadí ihned mám lepší den. No hned v zápětí mi ho něco muselo zkazit. Celeste natáhla ruku dopředu. Smraštil jsem obočí a pak si všiml kluka, který si s ní propletl prsty. Thomas. Úplně jsem na toho debila zapoměl.

Prodral jsem se skrz holky, které okolo mě stály v hloučku a šel do budovy školy. V zadu za školou když jsem šel kolem jsem si všiml Austina a nějakou kurvu ze školy, no ještě pár Austinových poskoků. Co mě zarazilo nejvíc ale bylo to, že si ty dva strkali jazyky do krku. No vlastně ani tak ne. Znechuceně jsem se na ně koukl a odkráčel dovnitř.

Vešel jsem dovnitř, opět tahle chodba. Je tu tolik zážitků co se tu stalo. Všechny se mi vybavily. Tady jsem se poznal se Zackem a Stefanem. No jo Stefan, ten už by tu taky měl být. Rozhlížel jsem se kolem, ale neviděl jsem ho. 

Pohledem jsem zavadil o Celest u své s kříňky, bavila se tam s Rose. Jo tu jsem taky šukal. Nebyla nic moc, úplně jsem na ní zapoměl. Ale to co udělala Celest... 

Dveře se rozrazily a já jelikož mám skříňku skoro u dveří jsem se otočil. Né kvůli tomu, že by mě zajímalo kdo sem jde, protože mě to vůbec nezajímá, ale protože jsem zaslechl Celestiné jméno.

Byl to Austin. Nesmí jít k ní. Opět by jí něco udělal. Nezvládl bych to. Už takhle mě sere to, že jsem jí nevrátil zpátky city JÁ, ale ten debil (Jo kdyby si to věděl :D Doufám že si pamatujete že to byl Justin kdo jí donutil cítit. No on o tom neví, pouze Celeste.), ani vlastně nevím proč mě to tak sere. Ale jsem rád, že je zpátky Celeste takovou jakou jí mám rád a jakou znám. Směřoval jsem si to přímo k nim, musím zakročit. 

,,Ani na to nemysli!'' Zavrčel jsem mu do ksichtu, chytil ho za tričko a strčil ho blíže ke skříňkám. Snažil se být tvrdej, ale v jeho očích byl strach. Nikdo si na mě nedovolí a už vůbec né takovejhle zmrd, kterej znásilnil Cels.

,,C-Co sem udělal?'' Vypískl. Musel jsem se zasmát. Ihned si odkašlal; zněl jako holka.

,,K Celeste se ani nepřiblížíš, nebo tě vlastnoručně zabiju. Je ti to jasný?!'' Vykřikl jsem mu do ucha. Pár lidí na nás koukalo. Koukl se okolo, musel vypadat jak ustrašená slepice. 

Koukl na mě panovačným pohledem. ,,Je to kurva. Co se o ní tak zajímáš? Hmm? To ti ještě nedala? Tak to se teda divim. Sám Justin Bieber nedostal, od tý největší kurvy tady na škole.'' Od zlosti jsem mu to tričko drtil. Ani nevíte jak jsem nasranej. Musím být rudej jak rajče.

,,Takhle o ní nemluv kurva! A říkám ti to naposledy, už takhle kvůli tobě byla v sračkách, takže se neopovaž na ní co i jen kouknout?'' Hodil jsem s ním o skříňku. Otočil jsem se na odchod. Všichni na mě zírali. 

,,Všímejte si svýho!'' Vyštěkl jsem. Doufal jsem, že to Celeste neviděla. Díky Bohu už u skříněk nebyla, ale všiml jsem si Rose. Cupitala kolem mě. Když byla u mě mrkla na mě a vrhla se k Austinovi. Další štětka. Pokroutil jsem nad ní očima a šel do třídy. Naštěstí máme jen dvě hodiny.

Nechápu jak se okolo takovýho kokota můžou otáčet. No jo Rose, to je štětka. *Ty si byl taky takovej.* Ano byl! A nejsem jinej akorát jsem to víc já. *Ano zase ten hodný Justin. Nikdy by si se nezajímal o Celeste až takhle.* To má pravdu, ale... 

Zazvonilo díky Bohu, myslel jsem že zešílím.

Z pohledu Zacka:

Právě jsem přišel do dílny. 

Před chvilkou nám přivezli nový auto. Takže opět skoro to stejný; vyměnit gumy, nový potahy na sedačky a chtějí změnit metalízu. Nechápu jak někdo chce vyměnit bílou barvu za modrou, to nepochopíte a ještě k tomu když je to na Lamborghini.

Garážový vrata jsem měl otevřené. Všiml jsem si nějakýho chlapa, jak si to tady obhlíží. Proto jsem si vzal hadr, utřel si do něho ruce a hodil si ho na rameno.

,,Můžu vám nějak pomoct?'' Zeptal jsem se. Vyděšeně na mě koukl, asi nečekal že ho uvidím.

,,Ne jen jsem se koukal.'' Řekl tvrdě a lhostejně. Ten chlap mi někoho připomíná.

,,Promiňte neznáme se odněkud?'' Optarně jsem se zeptal. Chlap odvrátil pohled z auta a koukl se na mě. Prolížel jsem si každičkoumaličkost na jeho tváři, když jsem narazil na oči hned mi to doplo. Panebože. Tohle jsem viděl jen u jediného člověka a doufal jsem, že už ho nikdy neuvidím.

Ahojte holky :* Jak jsem psala nahoře je tahle část strašlivá.. Úplně se divím že jste to dočetly až sem.. :/ Vím že část je po dlouhé době a to mě taky moc mrzí, ale jakuž víte byla jsem nemocná a beru antibiotika... No nebudu se vymlouvat :) Takže omlouvám se za chyby a za celou tuto část! :(

a PS: Ctěla bych vás poprosit abyste si přečetly mojí první část u Make a Wish :) Doufám že alespoň ta se vám bude líbit a chtěla bych alespoň komentář jestli má cenu vůbec Make a Wish psát.... jestli se vám to vůbec líbí :) Děkuju za každý vote a každá komentář strašlivě si zoho vážím! :*

Jo a pro ty co čtou Stay Away.. Holky stalo semi to že mi to wattpad vymazal!!! Takže buďto mi to wattpad za pár dní vrátí a nebo to budu muset napsat znova... Tak strašlivě mě to naštvalo ughr... protože části jsem si neuložila takže to všechno přeložím znova do té myslím 6.části.. :/ Strašně mě to štve jelikož tam byly všechny krásné komentáře od vás... :/ Opravdu mě tohle naštvalo -_- takže prosím držte mi palce ať mi to wattpad vrátí... I love you a doufám že to budete kdyžtak číst odznovu :) 

<Klaruska Biebs>

HappyEnd or not?Kde žijí příběhy. Začni objevovat