36.část- [''Why is everything so hard?!'']

392 31 10
                                    

Nazdáárek :D Tady je odemně pro vás Mikulášská nadílka :D Sice je to jenom jedna část, ale chtěla jsem vám jí dát dnes :) Doufám že jsem vás potěšila alespoň trochu :) A tímto i přeji hezkého Mikuláše :)

Z pohledu Justina:

,,Čaute.'' Pozdravil jsem Zacka. ,,Čus bro.'' Kývl mi Zack hlavou a dál se převlíkal. ,,Kde je Stefan?'' ,,Netušim nebere mi telefon.'' Ústy jsem naznačul 'Ahá'. Přešel jsem ke své skříňce a ptevřel jí. Vytáhl jsem si monterky a položil je na lavičku za sebou. Mlčky jsem se převlékl a oblečení si naskládal do skříňky.

,,Už je tu auto. Najedu na rampu a pustíme se do něj. Máme mu změnit metalýzu a vymněnit gumy.'' Pouze jsem přikývl a sedl si na židly. Čekal jsem dokud sem Zack nenajede.

Zack zacouval na rampu kterou jsem pomocí čudlíku vyzvedl. ,,Tak jo já udělám metalýzu a ty vymněň ty gumy.'' ,,Okej.'' 

Přišel jsem k první gumě a sundal z kola poklici. Odšrouboval jsem ventil a počkal až se alespoň trochu ta guma vypustí a já jí mohl sundat. 

,,Hele bro co ti je?'' Zmateně jsem se na něj koukl. ,,Co tím myslíš?'' Pokroutil očima. ,,Nedělej že nevíš. Notak co ti je?'' ,,Nic mi není.'' Snažil jsem se usmát, ale řekl bych že  mit to asi moc neprošlo, jelikož se na mě Zack koukal jako Děláš-si-prdel?.

,,Jde o Olívíi. Žejo?'' Když jsem neodpovídal povzdychl si a přešel si rukama přes obličej. 

,,Zase v tom jsou holky. Bože. Tak co se stalo?'' ,,Já bro. Šel jsem se jí omluvit za to jak jsem se k ní choval, no a...'' ,,Počkej co? Ty si se jí šel omluvit?! Děláš si prdel? Kdyť ty za ní lezeš a cpeš se jí do zadku. Bro, kdy naposledy si si s náma někam vyšel. Poopít si. Hm?'' Vyčitavě na mě koukl. ,,Já nevím. Prostě vždycky mě tíží svědomí. Aghrr. Je to složitý. Ona je složitá.'' Prohrábl jsem si konečky vlasů.

,,Jo to je a hlavně je divná. Furt jenom komanduje a vůbec s ní není sranda. Hele bro možná jí neznám tako jako ty, ale moc se mi nelíbí.'' Chvíli jsem mlčel a přebíral si v hlavě vše co Zack řekl. Asi má pravdu, ale jsem jako omámenej. Furt mám potřebu se jí omlouvat, kdžy něco řekne tak to udělat; prostě 'poslíček'. Bože co se to semnou děje?!

,,No to je jedno. Povídej dál.'' Pobídl mě a ruku si opřel o koleno.

,,No a pak jsem jí chtěl ojet. Znáš to usmiřovací sex.'' ,,Aaa tak náš Bieber neselhal. Už jsem se lekl.'' Já jsem se poškrábal na zátylku. Zack okamžitě změnil pohled. No nebyl to příjemný pohled.

,,Po-Počkej. Byl sex?'' ,,Ne jenom jsem jí...'' Nemusel jsem mu to říkat, hned to pochopil. ,,Panebože kdyť ona ti odpírá věc, která je pro nás důležitá. Hele bro říkám ti je nějaká divná.'' Pokroutil hlavou. ,,Ale je to moje přítelkyně, tak to respektuj, tak jako to respektuju já.'' Vyprskl jsem. 

Jeho otázka mě dost zaskočila. ,,Miluješ jí?'' 

Nachvilku jsem se zarazil. Miluju jí vůbec? Nebo mám jen potřebu jí všechno odpustit, vše pro ní udělat a omlouvat se za úplné prkotiny.

,,Jasně že j...'' ,,Ne nic neříkej! Nechci aby jsi lhal. Vím že to tak není a nevím co jsi čekal když jsi se zamiloval do takovýhle štětky.'' Už jsem se nadechoval, že mu něco řeknu, ale.. ,,Ne nic neříkej. Je to pravda.''

,,Jdeme to dodělat.'' Okamžitě jsem kývl hlavou. Tohle jsem nečekal. Teď to mám v hlavě a furt na to myslim. Musím změnit téma.

Vymněnil jsem první kolo. Nandal jsem poklici a přešel kdruhému. 

HappyEnd or not?Kde žijí příběhy. Začni objevovat