Strašne se omlouvám za neúpravu chyb, ale bolí mě záda :( slibuji že ty chyby opravím hned jak budu mít čas :( Opravdu se moc omlouvám nečetla jsem to po sobě a vlastně tahle část je jen kvůli jedné osobě dnes :) Původně jsem to dneska chtěl aodložit a naspat jí až zítra, ale Kiki se na ní ptala a říkala že se nemůže dočkat a já prostě nemohla svojí čtenářku nechat čekat kort když je to ona :33 Píše dokonalé komentáře které mě vždy dostanou na kolena a proto je tahle část jen a jen KiksekFilipova ! :33 Omlouvám se tedy ještě jednou za pravopisné chyby :) ILYSM :* ♥♥ Jen ještě chci znovu připomenout překládám story byla bych ráda kdyby ste si byrali jakou byste chtěli teďabych překládala a zanechali komentář + votes když se bude líbit :)) moc děkuju ♥♥
Z pohledu Celeste:
Zabouchla jsem za sebou dveře. Sundala jsem si lodičky a vzala se je do rukou. Všude byla tma. Buďto Zack spí a nebo je v baru s klukama. No ta druhá možnost je pravděpodobnější. Vyšla jsem schody do svého pokoje kde jsem se zvalila na postel. Boty jsem pohodila i s kabelkou vedle postele.
Jen tak jsem ležela po tmě na posteli a přemýšlela.
Proč se Thomas choval tak jak se choval?
Proč na MĚ byl naštvaný? Vždyť já nemůžu za to že ta blbka za ním přišla a pokazila celý den!
Proč se Justin choval jako kretén? Dost jasně najevo mi před měsícem řekl že jsem malá holka kterou nikdy milovat nebude a teď? Teď šílel z toho že jsem řekla že s Thomasem chodím. No pravda je že jsem lhala, neřekli jsme si jestli spolu chodíme ani jeden se na to neptal. A ten kdo se na to bude ptát bude Thomas, né já.
Jak jsem řekla není to tak silné že bych mu mohla říct že ho taky miluju. Když mi to řekl zahřálo mě při srdci, ale pořád to nebylo to jak jsem si to představovala. JÁ si lásku představovala a představujI úplně jinak.
Představuji si to tak že když je ten koho miluji semnou vnímám pouze jeho, nevnímám okolí. Nejsem nohama pevně na zemi, dokázala bych mu odpustit vše. Kdybych se na něj koukla musela bych vidět v jeho očích tu jiskru se kterou by se koukal pouze na mě. Při každém jeho dotyku bych měla husí kůžy, i po letech co by jsme byli spolu. Při jeho přítomnosti bych se musela cítit v bezpečí. Při každém pohledu se roztopím. A při každém slově co mi řekne abych se červenala. Ale kdyby mi řekl 'Miluji tě' cítila bych se jako znovuzrozená. Plná energie, a pocitu který jsem nikdy v životě při nikom jiném neměla.
Takhle já si představuji zamilovanost. Jenže je tu problém. Nic z toho necítím k Thomasovi. Možná nějaká ta láska tam je ale není to tak silné. Když jsem při něm cítím se zvláštně. Cítím že ho mám ráda, jsme z něho někdy v rozpacích. Vše co řekne mě zahřeje při srdci. Jenže když sem viděla Justina jak jde k nám rozbušilo se mi srdce tak že jsem myslela že mi vyletí z hrudi. Když na mě promluvil udělala se mi husí kůže a nemohla jsem ani promluvit. Byla jsem paralyzovaná. Když stál vedle mě a koukal na Thomase a tu jeho krávu cítila jsem se v bezpečí a když se začali hádat s Thomasem a on odešel cítila jsem se zranitelná.
Když sem nasedla s Thomasem do auta měla jsem zvláštně stažený žaludek. Bála jsem se. Bála jsem se na něj promluvit nebo cokoliv udělat. Ikdyž jsem si jistá tím že by mi neublížil. Nikdy jsme ho takového neviděla, vždy byl usměvavý a obětavý. Tohle nebyl Thomas.
Nevím co cítím. Pamatuji si jak jsem přišla o své panenctví s Thomasem. Pamatuji si jak mě Justin odmítl když jsem ho chtěla políbit. Prostsě se musím smířit s tím že mě Justin milovat nikdy nebude.
ČTEŠ
HappyEnd or not?
FanfictionOna je milá. On je egoistický. Ona chce lásku. On chce sex. Jediné co mají společné je že oba zažijí těžké období které by ani jeden nečekali!! Zamilují se a budou mít HappyEnd, nebo ne? Budou ho prožívat spolu, nebo ne? Copyright ©2015 |Klarus...