10.část- [Cesta]

782 33 6
                                    

Z pohledu Celeste:

Ráno jsem se probudila v půl osmé. Ogh, tak brzo. Postavila jsem se a začala třást s Rose, která ležela na polštáři s otevřenou pusou ze které jí tekla slinu, no fuj. ''Rooose!'' zařvala jsem tak, aby na mě nevylítla její máma; bůhví co se včera večer dělo, možná by sem přišla nahá. Nad tím jsem se sama sobě pousmála. ''Co se děje, sakra, to si nemohla říct 'Rosalie, je ráno, pojedeme do NY'' řekla s ironií v hlase. ''Ne, nemohla'' odsekla jsem. ''Ooh ty jsi ale příjemná po ránu'' zamumlala si pod nos, to jsem asi slyšet neměla, bohužel slyšela ale nechci na ní řvát hned po ránu.

Zakručelo mi v břiše. ''Ale, někdo tady má hlad co?'' nadzvedla obočí a s úsměvem na rtech se ke mně přibližovala, chytla mě za ruku a táhla dolů. ''Takže co si dáš, jogurt, Vafle nebo toasty řekni si'' říkala s hlavou ve špajzu. ''Mmm, dam si vafle se šlehačkou'' řekla jsem a oblízla si rty. Panebože proč jsem taková.... nevím jak to popsat, jo cítím se dobře? To je z toho že jedeme do NY. Kdybych byla ta stará Celeste, nedočkavostí bych nespala a odpočítávala hodiny do odletu.

Najednou mě z přemýšlení dostala vůně pečených vaflí se šlehačkou a medem. ''Dobrou chuť'' popřála mi Rose, já na ní jen kývla.

Když jsem dojedla nechala jsem talíř na stole, ať ho uklidí Rose.

''Jdu se připravit do koupelny, ty se zatim sbal'' řekla jsem s kartáčkem v ruce, šamponem, hřebenem a sprchovým gelem. Když jsem se zamkla v koupelně hned jsem se vydala do sprchy, svlékla jsem ze sebe oblečení a vlezla pod sprchu. Pustila jsem na sebe proud teplé vody, na ruku jsem si vymáčkla sprchový gel, který jsem následně rozetřela po celém těle. Do vlasů jsem si vmasírovala šampon a všechnu pěnu z mého těla jsem smyla.

Vzala jsem si ručník a začala si sušit tělo. Na vlasech jsem si udělala turban. Přešla k umyvadlu kde jsem si vyčistila zuby, na oči si dala řasenku s linkami a make-upem jsem zakryla nedostatky. Potom jsem si z hlavy sundala ručník a začala si fénovat vlasy, které jsem si vyčesala a konečky začala natáčet do vlnek. Můj nový účes je boží.

Když jsem vylezla z koupelny, Rose měla sbaleno snad půlku pokoje. ''Co všechno Panebože bereš?'' zeptala jsem se ji, ona se jen uculila. ''No nevěděla jsem co si vzít'' odmlčela se a koukala se okolo sebe ''tak jsem si vzala vše co mi přišlo pod ruku'' pořád se tak nechutně uculovala. ''Tak jo něco ti vyházím ven z kufru vezmeš si taky jen jeden kufr, stejně si tam koupíme oblečení, a pohni zachvíli tu má být taxík a odveze nás na letiště, musíme si ještě stihnout koupit letenku'' mluvil jsem na ni během toho, co jsem jí zabalila jen jeden kufr.

Kdy jsme seběhli dolů i s kufry, stála tam její mamka s peněženkou v ruce. ''Dobré ráno, mami'' usmála se na svou mámu. Ta se na ni hned podívala a usmála. ''Dobré zlato, na tady máš peníze na letenku tam i zpět a tyhle jsou na to že si určitě budete chtít koupit nějaké oblečení, že děvčata'' usmála se a začala na nás mrkat. ''To je dobré paní Williams, já peníze mám'' usmála jsem se na ní. ''Ale Celeste, vím že si zrovna nemůžete dovolovat hodně věcí a jsi jako moje druhá dcera, takže budu platit za obě, ano'' koukala na mě.

To si ze mě dělá prdel, přímo do očí mi řekne že jsme chudina, která nemá ani na oblečení, ale ne nesmím na ní vyjet aspoň to budu mít zadáčo. ''Mockrát děkuju, paní Williams'' řekla jsem co nejmileji jsem dokázala, nebudu lhát jde to hodně ztěžka. ''Prosím říkej mi Miriam'' mrkla na mě a usmála se, natáhla ke mě ruku kterou jsem jí samozdřejmě podala. ''Ahoj, já jsem Celeste'' ''Ahoj já Miriam'' řekla s úsměvem Miriam.

''Mami, už musíme čeká na nás taxík'' zakňučela Rose a táhla mě s kuframa ven. Jakmile nás taxikář zahlíd vydal se k nám a dal zavazadla do kufru. Miriam nám ještě zamávala a vyjeli jsme.

HappyEnd or not?Kde žijí příběhy. Začni objevovat