Z pohledu Celeste:
Ráno jsem se probudila kolem osmé ráno. No tedy vzhůru už jsem asi tak od šesti, ale tak nevadí. Nevím nemohla jsem spát měla jsem noční můru. Bojím se zítřka. Bojím se že uvidím Austina. Všechno mi to dochází až teď. Zítra až nakráčím do školy a uvidím ho bude mít určitě narážky. Doufám, že do školy půjde i Thomas. S Rose už se nebavím a nikoho jiného nemám. Teda je tu ještě Justin, ale tak ten o mě zájem nemá. Jsem kamarádka naprd.
Stoupla jsem si ze svého vyhřátého křesla a čaj který jsem měla v ruce položila na stoleček. Mám hlad.
Pomalu jsem scházela schody dolů. To koho jsem tam viděla mě docela překvapilo.
,,Ahoj.'' Běžela jsem k němu a skočila na něj. Ihned mi dal polibek na rty. ,,Ahoj krásko.'' Pošeptal a položil mě na zem.
,,Ehm.'' Odkašlal si někdo za náma. Otočila jsem se a uviděla Zacka a Justina.
,,Juj ahoj.'' Zachichotala jsem se. Ihned se mi nálada zlešila o sto procent. ,,No čau. Sem rád že si si nás všimla.'' Posměšně si odfrkl Zack a upil si ze svého kafe. Pohled jsem přemístila na Justina. Ten nás vraždil pohledem.
,,Ahoj.'' Když nepozdravil první tak ho pozdravím já. ,,Čau.'' Povzdechl si. Usmála jsem se na něj. Usměv mi opětoval.
Přešla jsem k ledničce a vytáhla si jogurt. ,,Co dneska budete dělat?'' Zeptalal jsem se jich. ,,Dneska nemáme žádnou zakázku s autama a stím chlápkem to máme dohodnuté. Takže máme volno.'' ,,Super.'' Zajásala jsem. ,,Tak se můžeme kouknout na nějakej film. Všichni spolu.'' Přeskakovala jsem pohledem z jednoho na druhého. ,,Skvělej nápad ségra.'' Přitakal Zack. Doširoka jsem se uculila.
,,No já nevím..'' Poškrábal se Justin na zátylku. ,,Justine.'' Zakňourala jsem se a koukla na něj smutně. Jen se zasmál. ,,Dobře, ale žádnou romantiku.'' ,,Pff. Ikdyž bych se na ní ráda koukla, tak mi bylo jasný, že na to koukat nebudete chtít.'' Zasmála jsem se a koukla na ně. ,,Proto mě napadlo že bysme si pustili..'' Nenechal mě to Justin doříct. ,,Pustíme si horor.'' ,,Jo bezva nápad.'' Plácl si s nim Zack.
,,Né. Nesnáším horory! A Justine ty to víš!'' Skrčila jsem obočí a ruce si překřížila na hrudi. Všichni se zasmáli. No dobře, taky jsem se zasmála.
,,Neboj zlato budu tu stebou.'' Pošeptal mi Thomas a skousl ušní lalůček.
Všichni jsme se odebrali do obýváku. Justin tam pustil ten horor. Kluci byli v pohodě, no o mě se to moc říct nedalo. Byla jsem posraná. ,,Ááá.'' Zakřičela jsem a schovala se do něčí hrudě. Je tu tma jak v prdeli, že ani nevím ke komu se tulím. Nechápu proč zatahovali ty žaluzie.
Když si vedle mě odkašlal Thomas, asi jsem usoudila že to na kom ležím není on.
Zvedla jsem hlavu a viděla Justine. ,,Promiň.'' Šeptla jsem. Usmál se na mě. ,,V pohodě.'' Začervenala jsem se.
Otočila jsem se na Thomase, kterej byl asi naštvanej. ,,Promiň. Je tu tma.'' Nerovzně jsem se zasmála. No on se nezasmál.
,,Kluci nebaví mě to a bojím se, takže půjdeme nahoru.'' Řekla jsem a chytla Thoma za ruku.
Usmála jsem se na Justina. Usmál se na mě nazpátek, ale falešně. Docela mě trápí, že ho něco trápí. Staral se o mě když jsem byla v tom nejhorším a já se o něj vůbec nezajímám.
Povzdechla jsem si. Musím to napravit. No teď si musím usmířit Thomase.
Vešli jsme do pokoje. Mlčky si sedl na postel. Sedla jsem s i k němu a koukala na něj. Ani jednou se na mě nekoukl.
,,Thome?'' Chytla jsem ho za tvář a donuntila ho, aby se na mě koukl. Koukal se mi do očí. ,,Promiň. Já nevěděla, že tam Justin je.'' Odfrkl si. Povzdechla jsem si. ,,Opravdu se ti moc omlouvám. Miluju tebe a to že sem si omylem lehla na Justina nic neznamenalo.'' Kouknul se na mě. Už neměl tak tvrdý pohled. Změkčil se a lehce usmál.
,,Miluju tě.'' Políbil mě.
,,Já tebe.'' Řekla jsem mu a opět ho políbila, ale víc vášnivěji.
(Nechce se mi popisovat sex znovu, myslím že byste si mysleli že jsem nadržená, ale patří to k velkému podílu ve story, sex tam právě že bude te trochu víc:D Ale tak dneska sex nebude :P)
Z pohledu Justina:
Když na mě ležela, cítil jsem se příjemně a uvolněně. Takhle na mě Olívie nikdy neležela. Ale docela mě štvalo to, že si myslela že jsem Thomas. Povzdechl jsem si a sledovall horor, který mě vůbec už nebavil.
,,Hej bro.'' Otočil jsem hlavu na Zacka. Kývl jsem aby pokračoval.
,,Chtěl jsem se ti omluvit za ten včerejšek. Vždyť víš..'' Přikývl jsem. ,,V poho.''
,,No moc mi nepřijde že jsi v poho, ale až mi to budeš chtít říct víš že tu vždy jsem.'' Poplácal mě po rameni, jen jsem se na něj usmál.
,,Víš asi bych ti něco měl říct. Jde o Celeste...'' Chtěl pokračovat, ale začal mi vibrovat mobil v kapse. Omuvně jsem se na něj koukl a vytáhl mobil. Když viděl kdo mi volá pokroutil očima a uraženě se koukal na televizi.
Olívie: Kde jsi?!
Já: U Zacka. Proč?
Pokroutil jsem očima. Už mi to leze krkem, jak mě furt kontroluje.
Olívie: Jak u Zacka?! Měl jsi být u mě. Takže okamžitě přijď.
Začal jsem mobil svírat v ruce. Divim se, že jsem ho nerozmáčkl. Všiml jsem si Zacka jak posměšně kýve hlavou jako na to, že to néchápe.
Já: Už jdu.
Zaskřípal jsem zubama a típl hovor, aniž bych čekal na odpověď.
,,Copak se stalo?'' Nadzvedl obočí. ,,Nic.'' Vyplivl jsem a uklidil si mobil zpět do kapsy.
,,Bro to stou Celeste mi řekneš pak. Musim. Čůs.'' Vztyčil sem prsty na styl peace a odešel na chodbu, kde jsem si obul boty a vyšel ven k autu.
Zítra je škola. Bože to bude horor. Alespoň že je poslední ročník.
Moc se omlouvám za zpoždění :D Ale je tu :* Doufám že se vám část bude líbit ikdyž je o ničem :/ Kdo bude chtít věnování napište si do komentáře něbo mně do inboxu :) Však to znáte :D
Strašně moc bych vás chtěla porposit aby ste si přečetli:
1. Mou novou story kterou budu psát až dokončím tuto story a Heaven or Hell :) Jmenuje se Make a Wish :3 Takže bych chtěla poprosit jestli byste zanechali komentář a vote jestli by se vám líbila a kdyžtak dali i do svých Reading listů :*
2. Abyste si přečetli mou novou překládanou story Stay Away :3 Je dokonalá a popřípadě dali komentář a do vašich Reading listu :3
JSTE ÚŽASNÍ STRAŠNĚ MOC VÁS MILUJU DĚKUJU ZA VŠECHNO ♥♥
<Klaruska Biebs>
ČTEŠ
HappyEnd or not?
FanfictionOna je milá. On je egoistický. Ona chce lásku. On chce sex. Jediné co mají společné je že oba zažijí těžké období které by ani jeden nečekali!! Zamilují se a budou mít HappyEnd, nebo ne? Budou ho prožívat spolu, nebo ne? Copyright ©2015 |Klarus...